2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 469


1#
發表於 12-10-18 23:56 |只看該作者
我係第一胎呀~多多指教!
唔知點解我一到晚上個胃就特別頂,又多氣~




男爵府

積分: 6203


2#
發表於 12-10-19 00:22 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

我都係第一胎 而家9weeks 胃口開始勁差 之前每朝一起身勁肚餓 而家完全唔想食野 覺得所有野都好難食 最慘係個肚成日都好痛 我分唔到係胃痛定子宮肚 自從有左之後就日日痛 但從來都無流過啡 對上一次照係5weeks果時 仲有一星期先第一次見政府姑娘 好擔心




複式洋房

積分: 469


3#
發表於 12-10-19 00:32 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

小食多餐啦!我個肚就有小小唔舒服姐,不過係好短暫!但個胃就成日怪怪咁,我係有時分唔清肚餓定個胃作怪!我同你應該差不多時間,我差兩天9w了




男爵府

積分: 5070


4#
發表於 12-10-19 10:44 |只看該作者

Hello大家好~

hello兩位我都係第一胎呀





大宅

積分: 1739


5#
發表於 12-10-19 10:50 |只看該作者
哈哈各位好....我都係第一胎呀, 不過我已經第12週了, 之前真係你地所講好唔舒服架...到現在好好多了! 但每一日都好快肚餓, 真係小食多餐.....


複式洋房

積分: 469


6#
發表於 12-10-19 20:12 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

你地打算開刀定順產呀?




複式洋房

積分: 407


7#
發表於 12-10-19 21:37 |只看該作者
我都係第一胎呀, 我已經第9週了


男爵府

積分: 7641


8#
發表於 12-10-19 22:13 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

我都係第一胎呀。。。就黎9 week lu


男爵府

積分: 6203


9#
發表於 12-10-20 00:09 |只看該作者

引用:你地打算開刀定順產呀? +

原帖由 qkqueen23 於 12-10-19 發表
你地打算開刀定順產呀?
其實一路都堅決順產 但最後個肚成日痛就令我係到諗到時要痛十個鐘 點挨




複式洋房

積分: 407


10#
發表於 12-10-21 16:26 |只看該作者

回覆:Dordormummum 的帖子

我都係第一胎,都你9W,害喜反應就比之前小左,胃囗好返少少。我都係成日抽住痛,前幾日痛到返唔到工,不過都無流啡。我在星期四去了照第二次閃閃,bb都無乜事,好正常。姑娘話只要無流啡,膿,水,血,就不用擔心。希望你放鬆心情啦!


大宅

積分: 1468


11#
發表於 12-10-21 16:32 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

我都係第一胎,剛到11wks,之前第8wk開始有好明顯既害喜現象,又頭暈,又作嘔作悶,而家反而無之前咁辛苦,不過都係會胃頂同埋好易肚餓,一餐又唔可以食得太多,如果唔係個胃會好辛苦。




複式洋房

積分: 469


12#
發表於 12-10-21 23:47 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

我同你差唔多,又係胃頂,作嘔,易飽又易肚餓但早兩日流啡,今日睇了中醫中醫話我熱底,唔可以保住,加上無便便




複式洋房

積分: 437


13#
發表於 12-10-21 23:58 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

我都係第一胎,九週幾,預產期22/5/2013




男爵府

積分: 6203


14#
發表於 12-10-22 00:14 |只看該作者

引用:我都係第一胎,九週幾,預產期22/5/2013 +

原帖由 Miji-Q 於 12-10-21 發表
我都係第一胎,九週幾,預產期22/5/2013
我早你一日




大宅

積分: 3128


15#
發表於 12-10-22 11:11 |只看該作者
我都係第一胎, 8wk幾..
無反胃, 無暈.. 食少少就飽.. 但成日好肚餓..
有無人好似找咁, 一飲奶就瀉.. 但唔飲奶就無便便..:;pppp:


大宅

積分: 3569

畀面勳章


16#
發表於 12-10-29 04:39 |只看該作者

回覆:qkqueen23 的帖子

我都係第一胎,依家13w


複式洋房

積分: 230


17#
發表於 12-10-29 18:18 |只看該作者

回覆:Hello大家好~

大家好,我都係第一胎,現在13w。成日都瞓唔到,好累。


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo