烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-10-27 13:45 |只看該作者
請問煲湯放完料後,煲好耐仲好淡。是否需放調味?如是,該放什麼?謝謝指教。我的料:豬骨,豬肉同雞腳。

希望一切會好


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2#
發表於 12-10-27 13:51 |只看該作者
emilyykyip 發表於 12-10-27 13:45
請問煲湯放完料後,煲好耐仲好淡。是否需放調味?如是,該放什麼?謝謝指教。我的料:豬骨,豬肉同雞腳。

...
會唔會係水多料少呢?有無加蜜棗?係唔係太慢火煲,d料出唔到味?


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-10-27 13:56 |只看該作者

回覆:請教煲湯

煲點都要落返小小鹽吊返個味



望咩呀望


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-10-27 14:21 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

蜜棗?次次要落架?


希望一切會好


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


5#
發表於 12-10-27 14:23 |只看該作者
emilyykyip 發表於 12-10-27 14:21
蜜棗?次次要落架?
睇你用乜野材料,西式湯就唔使落


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-10-27 14:26 |只看該作者

回覆:bebebibi 的帖子

我試下先。唔該晒

希望一切會好


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-10-27 14:27 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子



希望一切會好


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


8#
發表於 12-10-27 14:32 |只看該作者
emilyykyip 發表於 12-10-27 14:26
我試下先。唔該晒
原來你無落鹽架?


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-10-27 15:17 |只看該作者

回覆:tp168 的帖子

冇呀,我係新手,BKJM勁,所以喺到問囉!仲要落乜調味架?

希望一切會好


男爵府

積分: 5780

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-27 15:57 |只看該作者
本帖最後由 yclee 於 12-10-27 16:00 編輯

可以加花生眉豆蜜棗紅羅蔔果皮 煲雞腳豬肉&骨,煲完熄火落鹽調味


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-10-27 16:50 |只看該作者

回覆:emilyykyip 的帖子

熄火先調味,想問問落雞粉得嗎?謝謝

希望一切會好


禁止發言

積分: 55904


12#
發表於 12-10-27 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17307


13#
發表於 12-10-27 17:20 |只看該作者

引用:熄火先調味,想問問落雞粉得嗎?謝謝

原帖由 emilyykyip 於 12-10-27 發表
熄火先調味,想問問落雞粉得嗎?謝謝
雞粉唔係用黎煲湯。如果新手,我會建議你不如去超巿買D湯料包再撘舊肉,簡單D,試左幾次唔同料包0K下次可自行散執料煲。不如你講下最想煲咩湯,等jm們過你兩招



   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-10-27 17:33 |只看該作者

回覆:維港 的帖子

係呀,新得下。所以請多多指教

希望一切會好


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 12-10-27 17:37 |只看該作者

回覆:Sugarpink 的帖子

其實冇乜所謂,只係想學。但煲嚟煲去都冇味!下次跟你建議,去執湯包試下先。淨係盬調味就OK?有冇其他調味料要放?

希望一切會好


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


16#
發表於 12-10-27 17:54 |只看該作者

回覆:請教煲湯

其實除咗要落鹽去調味外,妳落湯料同水嘅比例都有關,舉例說妳只係買$10豬骨加10碗水去煲的話,個湯想唔淡而冇味都唔得啦!




大宅

積分: 1450


17#
發表於 12-10-27 17:55 |只看該作者

回覆:請教煲湯

最先半個鐘同最後十五分鐘用大火㷛,出味d。當然最後要落鹽




禁止發言

積分: 55904


18#
發表於 12-10-27 18:08 |只看該作者

回覆:請教煲湯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2061

好媽媽勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-10-27 18:20 |只看該作者

回覆:維港 的帖子

我的料: 豬骨,豬肉同雞腳。水連料滿一煲普通Size泥煲

希望一切會好


男爵府

積分: 8395

hashtag影視迷勳章


20#
發表於 12-10-27 19:57 |只看該作者
你除左煲肉,有無再d瓜菜之類?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo