2013年媽媽會

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2692


1#
發表於 12-10-25 14:56 |只看該作者
如題!!


大宅

積分: 3902


2#
發表於 12-10-25 16:35 |只看該作者

引用:如題!!

原帖由 wy.yau 於 12-10-25 發表
如題!!





大宅

積分: 2692


3#
發表於 12-10-25 16:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wy.yau+於+12-10-25+發表如題

原帖由 happybaby12 於 12-10-25 發表
未照定未照到呀?你幾多wks呀?


大宅

積分: 3902


4#
發表於 12-10-25 19:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+happybaby12+於+12-10-25+發

原帖由 wy.yau 於 12-10-25 發表
未照定未照到呀?你幾多wks呀?
照左但連胎囊都未有,下周五6w再照





禁止訪問

積分: 361


5#
發表於 12-10-25 19:48 |只看該作者

回覆:happybaby12 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2692


6#
發表於 12-10-25 20:20 |只看該作者
我好心急...好擔心...今日6wks只照到胎囊照唔到胎...點算好??


大宅

積分: 3902


7#
發表於 12-10-26 08:58 |只看該作者

引用:我好心急...好擔心...今日6wks只照到胎囊照

原帖由 wy.yau 於 12-10-25 發表
我好心急...好擔心...今日6wks只照到胎囊照唔到胎...點算好??
唔好太擔心,醫生叫你2個星期再照嗎




大宅

積分: 2692


8#
發表於 12-10-26 09:06 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

係呀…但係見到其他jm6wks就照到閃閃…我就更加擔心!

點評

wcpcelia  好多都係8WEEK至睇到的  發表於 12-10-28 16:58


大宅

積分: 3902


9#
發表於 12-10-26 09:08 |只看該作者

引用:係呀…但係見到其他jm6wks就照到閃閃…我就

原帖由 wy.yau 於 12-10-26 發表
係呀…但係見到其他jm6wks就照到閃閃…我就更加擔心!
好好保持心情開朗,積極面對,幸運會黎我地度




大宅

積分: 2692


10#
發表於 12-10-26 11:04 |只看該作者

回覆:happybaby12 的帖子

冇錯!要正面啲至得!正能量!正能量!


別墅

積分: 942


11#
發表於 12-10-26 13:43 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

你有無流啡呀?


大宅

積分: 2692


12#
發表於 12-10-26 16:31 |只看該作者
有呀...><


大宅

積分: 2169

食得好勳章


13#
發表於 12-10-26 16:37 |只看該作者

回覆:你地照到胎未??

我排到12月先照,宜家6w


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-10-26 17:03 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

剛照左了同你一樣,得胎襄未照到胎,醫生話我計排卵應該得6w4d, size 1cm 標準。

詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 2692


15#
發表於 12-10-26 17:22 |只看該作者
bby0602 發表於 12-10-26 17:03
剛照左了同你一樣,得胎襄未照到胎,醫生話我計排卵應該得6w4d, size 1cm 標準。

...

咁你而家幾wks呀??
醫生肯同你講幾大都好呀...我作小X去威院睇醫生...等左2個半鐘都唔止...入到去佢仲要串我話:你真係懷孕呀??計劃懷孕架??知唔知自己個胎幾大呀??流左幾耐啡呀咁...跟住佢話要照陰超...我話:下...要插入去照呀??會唔會有影響架...佢即時話:咁你而家照唔照呀??而家咁細淨係可以陰超架咋喎...咁我都冇辦法明知照陰超會有影響都要焗照囉...之後醫生話子宮入邊有胎囊...但係胎囊入邊乜都冇...而家安排你兩個星期後再照...如果到時都係冇野就冇辦法架喇...咁之後我問佢而家size正唔正常...佢話等下次照左先知...而家答唔到喎咁...激死我喇...><


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-10-26 17:42 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

我今次係睇私家照肚,我上次小產前5w去照,照超陰0.23cm胎襄都照到,見啡到去到政府醫院佢地都係甘講野,政府部機都幾廢去到都係話照吾到。

詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 12-10-26 17:45 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

計經期就7w4d, 計排卵就6w4d。

詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 2692


18#
發表於 12-10-26 19:19 |只看該作者
bby0602 發表於 12-10-26 17:45
計經期就7w4d, 計排卵就6w4d。

排卵計係點計??即係排卵日當day1??咁點知自己幾時排卵呀??咁醫生係計經期定排卵呀??


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


19#
發表於 12-10-26 19:38 |只看該作者

回覆:wy.yau 的帖子

我個個月用紅d check 住,紅d 最紅果幾日再用clean bule check。

詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/


大宅

積分: 2692


20#
發表於 12-10-26 20:03 |只看該作者
回覆 bby0602 的帖子

我用排卵app咋...><

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo