烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   74


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-11-3 01:08 |只看該作者
本帖最後由 kenstin 於 12-11-5 13:01 編輯

原本以為貪方便,懶,費事去煮湯種,用滾水來開粉令麵粉糊化,道理同湯種一樣,但因為熱水開麵粉好容易起粒粒,要搞好耐先去得曬,反而仲嗮時間,所以大家最好唔好用這方法做湯種,偷雞唔到蝕揸米

鑒於咁多人話日清粉點好法,即刻試下拿來做個甜包,好的話再入貨。
也順便試下另一方法做湯種,很多人怕湯種要煮,怕麻煩,我就用滾水開成糊仔,效果應該類似。
很多人話日清粉偏濕,我特意降低少少水量,我用65%水,雖然偏濕,但比多少少耐性,之後狀態會很好。

食譜:

湯種:
20g 日清高粉
100g 滾水
將兩種材料攪勻成為糊仔,

主麵團:
200g 一包細北海道牛奶。
440g 日清高粉
5g 酵母(1-1.5%左右)我用左1.1%
5g 鹽(1-1.5%左右)我用左1.1%
50g 糖(10-15%左右,似乎自己喜愛甜度)我用左11%
46g 牛油(我用10%左右),機打5分鐘后才加入麵團一齊打。

一發酵后分成10等分,整形后放入8寸蛋糕模中,二發后放入已預熱180度焗爐焗25分鐘。

材料多少視乎個人口味,酵母和鹽需在1-1.5%之間,酵母用多了,發酵時間會縮短,鹽提供筋性也提升味道,糖和油份量可以很彈性,錯手落多落少都無所謂,只會影響味道,因為臨時挑起條筋要整包,所以就在惠康買包北海道奶,其實麵團都算幾濕,最好將奶雪下,有雪櫃拿出來用會操作宜D,唔咁粘手,不過我用機打,無所謂啦,感覺日清粉比較容易出膜,如果一些初學者經常搓不出膜,建議使用日清粉試下,打出來的麵團明顯比以往用的麵粉滑,表面充滿筋性和光滑,未焗都已經知道一定好食,值得推薦,遇著減價真系值得入貨

準備好所有材料,牛油後加


麵團幾靚仔


將麵團放入微波爐發酵,我習慣加杯滾水,40-45分鐘后發至兩倍大,手指測試


休息15分鐘后,分成10份,80g一份


轆扁再搓圓


放入8寸蛋糕模


最後發酵至模邊,大約兩倍大,用左35-40分鐘


放入已預熱焗爐180度焗25分鐘,個包好鬆軟









伯爵府

積分: 15600


2#
發表於 12-11-3 01:09 |只看該作者

回覆:日清粉試做甜包





小魔怪瞓著咗我先至有私人時間-_-#


大宅

積分: 1743


3#
發表於 12-11-3 01:10 |只看該作者

日清粉試做甜包






伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-11-3 11:50 |只看該作者
個包真系好鬆軟,所以今朝又去759入貨,貨架剩返10包,全部掃曬
有排都唔使買麵粉了

點評

喵喵喵  嘩!咁豪呀你。  發表於 12-11-5 18:12


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 12-11-3 12:21 |只看該作者

心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


禁止訪問

積分: 9523


6#
發表於 12-11-3 13:13 |只看該作者

回覆:kenstin 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-11-3 13:19 |只看該作者

引用:鑒於咁多人話日清粉點好法,即刻試下拿來

原帖由 kenstin 於 12-11-03 發表
本帖最後由 kenstin 於 12-11-3 01:10 編輯

鑒於咁多人話日清粉點好法,即刻試下拿來做個甜包,好的話再 ...
想問下如果係用手搓!係咪主面團搓好黎才落湯種一起搓?
放入微波爐發硣?杯水係應該放邊 40-45又係什麼意思?
唔好意思甘多野問


珍珠宮

積分: 37714


8#
發表於 12-11-3 13:40 |只看該作者

引用:個包真系好鬆軟,所以今朝又去759入貨,貨

原帖由 kenstin 於 12-11-03 發表
個包真系好鬆軟,所以今朝又去759入貨,貨架剩返10包,全部掃曬
有排都唔使買麵粉了 ...
我都鐘意湯種好軟綿綿
妳整啲包包好靚


大宅

積分: 2259


9#
發表於 12-11-3 14:12 |只看該作者


題外話,唔知邊間759仲有強力粉賣呢?


彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


10#
發表於 12-11-3 17:24 |只看該作者

回覆:日清粉試做甜包






大宅

積分: 2559


11#
發表於 12-11-3 17:52 |只看該作者

回覆:日清粉試做甜包






水晶宮

積分: 73358


12#
發表於 12-11-3 18:02 |只看該作者

回覆:日清粉試做甜包

thks for sharing




禁止訪問

積分: 117499

玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


13#
發表於 12-11-3 18:02 |只看該作者

回覆:日清粉試做甜包

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16693


14#
發表於 12-11-3 18:52 |只看該作者

點評

fitfish  ARTOH!!  發表於 12-11-3 20:09


水晶宮

積分: 73358


15#
發表於 12-11-3 20:10 |只看該作者

引用:個包真系好鬆軟,所以今朝又去759入貨,貨

原帖由 kenstin 於 12-11-03 發表
個包真系好鬆軟,所以今朝又去759入貨,貨架剩返10包,全部掃曬
有排都唔使買麵粉了 ...
我剛才去759掃哂9包高粉有d幫人買。



點評

kenstin    發表於 12-11-4 02:00


子爵府

積分: 12575


16#
發表於 12-11-3 20:15 |只看該作者

回覆:日清粉試做甜包




侯爵府

積分: 23500


17#
發表於 12-11-3 23:12 |只看該作者


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


18#
發表於 12-11-3 23:25 |只看該作者

回覆:日清粉試做甜包






男爵府

積分: 6858


19#
發表於 12-11-3 23:39 |只看該作者

回覆:kenstin 的帖子

你好!我明天想試整,但成份出現1.1%,即係咩意思?
Thx




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


20#
發表於 12-11-3 23:42 |只看該作者
kenstin 發表於 12-11-3 01:08
鑒於咁多人話日清粉點好法,即刻試下拿來做個甜包,好的話再入貨。
也順便試下另一方法做湯種,很多人怕湯 ...
你再試多幾隻日本粉,就知呢隻好普通

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo