烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   5


禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


1#
發表於 12-10-27 21:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9523


2#
發表於 12-10-27 21:25 |只看該作者

回覆:fungfungcat 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


3#
發表於 12-10-27 21:30 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片






寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-10-27 21:48 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片







珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 12-10-27 21:48 |只看該作者

引用:同用油炸差唔多!以後又多個健康零食啦+ +

原帖由 fungfungcat 於 12-10-27 發表
同用油炸差唔多!以後又多個健康零食啦
係邊可以買到蝦片?

跟住又用幾多度同分鐘?

唔該



身體健康,生活愉快


珍珠宮

積分: 45358


6#
發表於 12-10-27 22:47 |只看該作者


珍珠宮

積分: 32716


7#
發表於 12-10-27 22:50 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片

我都想試下整呀~喺邊度買架?




翡翠宮

積分: 83250

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


8#
發表於 12-10-27 23:02 |只看該作者
回覆 fanlee 的帖子


蝦片乾可在印尼零售店買到,大約30~70元咁上下啦. 我買30元果隻都好好味啦,有成500克,有排食。唔好買彩色果隻,細塊果隻都唔好買。
另外,可以用微波爐叮,用800w高火40秒,每次可以只叮一塊,好方便,而且唔會吃得過份左
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


珊瑚宮

積分: 107223


9#
發表於 12-10-27 23:30 |只看該作者
食蝦片要飲冰凍可樂至過引架
玩具萬歲!


禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-28 01:52 |只看該作者

引用:Quote:同用油炸差唔多!以後又多個健康零食

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27148


11#
發表於 12-10-28 02:46 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片






子爵府

積分: 10379

牛年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-10-28 08:18 |只看該作者

回覆:紫玫瑰 的帖子


冇油就咁焗會實啲。(我買橙色盒)
噴少許油先焗,好鬆脆。

大比 比比 bb 係2月13日出咗世, 體重有3.97kg :-P :-P 2月19日-3.935kg 7月27日-(出咗1隻牙仔下R1)&轉身:扒->平 8月13日-8.360kg](身長67cm; 頭圍43.3cm)(出咗2隻牙仔下R1,L1)&轉身:爬爬-有時縮起個肚 11月27日-8.560kg(上3, 下3)拍手, give me five


禁止訪問

積分: 17778

BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-28 09:31 |只看該作者

引用: 冇油就咁焗會實啲。(我買橙色盒) 噴少許油

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17005


14#
發表於 12-10-28 09:39 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片



自煮有快樂


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 12-10-28 10:47 |只看該作者

引用:回覆+fanlee+的帖子 蝦片乾可在印尼零售店

原帖由 andyman 於 12-10-27 發表
回覆 fanlee 的帖子
oh,微波爐都可以架

謝謝你,我去搵吓先。。。



身體健康,生活愉快


珍珠宮

積分: 43945

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 12-10-28 10:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fanlee+於+12-10-27+發表係邊

原帖由 fungfungcat 於 12-10-28 發表
我係印尼鋪買嘅!藍色盒嘅,$3x!我用180度,3分半鐘度!每次整4片



...
謝謝



身體健康,生活愉快


大宅

積分: 1338


17#
發表於 12-10-28 11:38 |只看該作者

回覆:airfryer 蝦片

多謝分享呀


珊瑚宮

積分: 107223


18#
發表於 12-10-28 12:58 |只看該作者
fungfungcat 發表於 12-10-28 09:31
橙色盒好味?有無相呀?

無油炸蝦片
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5675831&fromuid=572967
玩具萬歲!


大宅

積分: 2088


19#
發表於 12-10-28 14:06 |只看該作者

回覆:fungfungcat 的帖子






禁止訪問

積分: 8045


20#
發表於 12-10-28 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo