烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   3


伯爵府

積分: 17267


1#
發表於 12-10-26 10:20 |只看該作者
本帖最後由 VivienMan 於 12-10-26 10:20 編輯

下星期會過東京,可以話我知,要點先煮得好食?

買咩品牌既調味同咖哩粉/膏嗎?

Thanks very much.


大宅

積分: 1993


2#
發表於 12-10-27 06:27 |只看該作者
VivienMan 發表於 12-10-26 11:20
下星期會過東京,可以話我知,要點先煮得好食?

買咩品牌既調味同咖哩粉/膏嗎?
hello...

咁你黎我屋企食飯O拉。。。
平時用開咩品牌??


伯爵府

積分: 17267


3#
發表於 12-10-28 23:12 |只看該作者
回覆 2akachan 的帖子

多謝妳先!妳住東京?我黎其實係工幹,多謝妳一番美意!

其實我仔仔好鍾意食日式咖哩,所以想學整~

我只係識用咖哩膏煮,仲要幾辣,仔仔食唔到~


大宅

積分: 1993


4#
發表於 12-10-29 08:14 |只看該作者
VivienMan 發表於 12-10-29 00:12
回覆 2akachan 的帖子

多謝妳先!妳住東京?我黎其實係工幹,多謝妳一番美意!
我住新宿附近、
我平時煮用甘口、再加200-250ml牛乳。
会変得好MILD、
我D小朋友4歳狂食、

OR 加個APPLE切粒煮/ 加少々蜂蜜



有D咖哩膏其For小朋友、但無必要。




伯爵府

積分: 17267


5#
發表於 12-10-29 09:15 |只看該作者
2akachan 發表於 12-10-29 08:14
我住新宿附近、
我平時煮用甘口、再加200-250ml牛乳。
会変得好MILD、
Thanks~

原來妳住近市區,我公司未搬之前都o係新宿~

點評

2akachan    發表於 12-10-29 09:19

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo