2013年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1778


1#
發表於 12-10-22 15:13 |只看該作者
如題


複式洋房

積分: 348


2#
發表於 12-10-22 15:16 |只看該作者
我諗我點都會買番一罐做後備, 因為唔知自己會唔會冇奶/唔夠奶, 我諗我會先考慮買美素, 因為有朋友bb食過話ok


大宅

積分: 1778


3#
發表於 12-10-22 15:59 |只看該作者
babyg01 發表於 12-10-22 15:16
我諗我點都會買番一罐做後備, 因為唔知自己會唔會冇奶/唔夠奶, 我諗我會先考慮買美素, 因為有朋友bb食過話o ...

我都係呀...我都諗住點都買定, 但係診所之前有送2罐細既奶粉(唔記得牌子), 係咪都唔好俾bb試呀??


禁止訪問

積分: 644


4#
發表於 12-10-22 16:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3786

開心吸收勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-10-22 16:47 |只看該作者
我諗住人奶,TOUCHWOOD唔夠試A+,之前美贊臣送左兩罐,可以唔洗比錢買
囝囝2013.1.20 出左世了~


伯爵府

積分: 17307


6#
發表於 12-10-22 17:06 |只看該作者
我都有四罐診所送既奶粉, 好似係 A+~
不過我唔想亞囡食A+... 唔想第時要同B6掙奶粉~.~
   每日都咁開心!!!


大宅

積分: 3573


7#
發表於 12-10-22 17:34 |只看該作者

回覆:打算餵母乳既mama, 會唔會買定罐奶粉spare?如會, 買咩牌子呀?

諗住堅持下先,驚買左會忍唔住沖比阿b 飲,買應該會買karicare/s26




別墅

積分: 759


8#
發表於 12-10-22 18:12 |只看該作者

回覆:打算餵母乳既mama, 會唔會買定罐奶粉spare?如會, 買咩牌子呀?

我諗唔駛買住,到出院先買都唔遲,因為間間醫院比既都唔同,就算餵唔到母乳要轉奶粉都要知係醫院食咩先慢慢轉




複式洋房

積分: 494


9#
發表於 12-10-22 18:18 |只看該作者

回覆:打算餵母乳既mama, 會唔會買定罐奶粉spare

me too.....


禁止訪問

積分: 3930

我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-10-22 19:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 536


11#
發表於 12-10-23 00:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2939


12#
發表於 12-10-23 01:40 |只看該作者
回覆 Smilekiki 的帖子

第一胎時到仔仔三個月大先買奶粉呀!(因為嗰時要返工但太遲儲奶唔夠食先補奶粉)呢胎都唔會買住,因我覺得屋企有奶粉會動搖我餵人奶嘅決心!你可以諗定餵咩奶粉同邊度買!真係有需要咪叫老公去買囉!


禁止訪問

積分: 426


13#
發表於 12-10-24 15:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1117


14#
發表於 12-10-24 16:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 804


15#
發表於 12-10-25 10:02 |只看該作者
希望你俾心機餵左人奶先,有時有奶粉係屋企,會冇咁大動力餵人奶
我自己都係3個月之後先加s26俾bb食!


男爵府

積分: 5235

BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-25 15:37 |只看該作者
我打算試左人奶先...如果醫真系唔得或唔夠奶...會睇番醫院俾邊隻阿b食就跟住買邊隻先...再睇下阿b受唔受得先諗轉唔轉...
不過最近都有同c6傾下邊隻奶粉好...如果有需要會選牛欄、karicare


伯爵府

積分: 16456

想生BB熱投 BK Milk勳章


17#
發表於 12-10-25 21:22 |只看該作者
Illuma


大宅

積分: 1511


18#
發表於 12-10-25 23:54 |只看該作者

回覆:打算餵母乳既mama, 會唔會買定罐奶粉spare

點解冇人揀雪印既?我仲係bb展買左罐雪印諗住早餵人奶夜餵奶粉!!


複式洋房

積分: 358


19#
發表於 12-10-26 13:46 |只看該作者

引用:回覆+winnieie+的帖子 我的B也是飲s26,未

原帖由 SamYue 於 12-10-24 發表
回覆 winnieie 的帖子

我的B也是飲s26,未試過斷貨
s26係咩




別墅

積分: 743


20#
發表於 12-10-26 18:42 |只看該作者
我有2罐a+ (美贊x送的)
同埋2罐能恩 (睇私家送的)
都要幾罐看一看門口...萬一有乜事都可以開黎頂住先

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo