2013年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1738


1#
發表於 12-10-26 21:19 |只看該作者
我啱啱昨日check到!新手媽媽,請多多指教!


大宅

積分: 4099


2#
發表於 12-10-26 22:29 |只看該作者

回覆:fionaytw 的帖子

Hello, 我25/9 last m,22/10 check 到bingo,今日去左威院登記啦,第2胎,上胎都係威院




大宅

積分: 2602


3#
發表於 12-10-26 23:37 |只看該作者

回覆:fionaytw 的帖子

hello,今日都check到喇,我都係第二任媽媽,興奮


大宅

積分: 1738


4#
發表於 12-10-27 09:36 |只看該作者

回覆:9月28日Day1 Bingo既Jm

各位有經驗既媽媽,請問我有咩要特別注意吖?另外,想問宜家啱啱知道,可以食辣野同魚生呢?





大宅

積分: 2602


5#
發表於 12-10-27 15:02 |只看該作者

回覆:fionaytw 的帖子

個人認為,辣=刺激;魚生=容易含菌量高嘅食物,呢d都係少食為妙


男爵府

積分: 7641


6#
發表於 12-10-27 19:10 |只看該作者

引用:各位有經驗既媽媽,請問我有咩要特別注意吖

原帖由 fionaytw 於 12-10-27 發表
各位有經驗既媽媽,請問我有咩要特別注意吖?另外,想問宜家啱啱知道,可以食辣野同魚生呢?



...
休息多d,訓多d...
冇咩事都訓係床度啦。。。


大宅

積分: 4099


7#
發表於 12-10-27 23:07 |只看該作者

回覆:9月28日Day1 Bingo既Jm

我上胎由6週嘔到生,所以我,而家趁仲有氣有力就陪多啲c6同仔仔出街 你有啲咩想做eg.行街買衫,就好趁而家仲有精神時做




大宅

積分: 3743


8#
發表於 12-10-29 18:41 |只看該作者

回覆:9月28日Day1 Bingo既Jm

你地第一次產檢幾時做?我booK左11月16,到時剛滿七週,而家4 weed 3


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo