立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12071
珊瑚宮
積分: 107226
原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表 台灣大同牌不銹鋼膽10人電飯煲$56x,香港巳有代理了! http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthrea ...
原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表 如要搭車來買,要加車錢就不化算 現在長發無標價(可能驚賣得平,比行家炳)
原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表 旺角始創有擺(but not sure) 以前話地庫
babywater 發表於 12-10-28 10:36 今日代理會不會唔返工,旺角我近,晏d去睇睇,thank you
原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表 睇完番來報料.
大宅
積分: 4802
原帖由 fitfish 於 12-10-28 發表 回覆 babywater 的帖子 行貨只得此款
babywater 發表於 12-10-29 09:23 旺角698x0.9,又冇嘢送,最尾都系去左青衣買,送咗本"電鍋王",一支清洁剂, ...
原帖由 fitfish 於 12-10-30 發表 咁醒!識坐車去青衣? 幾錢個煲?
babywater 發表於 12-10-30 21:14 佢標$588,我買$568,返來已經用咗兩日,好好用,又夠大
原帖由 fitfish 於 12-10-30 發表 佢初初係標$568架,咁醒識講價添! 有人話用佢燉豆漿好靚,又唔會滾潟.
積分: 10168
原帖由 boyboylo 於 12-10-30 發表 唔記得報告埋,重有本書送!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy