烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6682


1#
發表於 12-10-26 10:07 |只看該作者
有無人可以話我知我係團購網訂了八隻大閘蟹,那八張的兌換卷是否要全部列印?而且要A4size?我明天要去提取但我打了很多次電話都無人聽,知道的朋友請話我知,非常感謝


別墅

積分: 906


2#
發表於 12-10-26 11:07 |只看該作者
我之前都訂咗6隻,都係全部列印出嚟換架


男爵府

積分: 6682


3#
發表於 12-10-26 11:21 |只看該作者

引用:我之前都訂咗6隻,都係全部列印出嚟換架

原帖由 KamKamAnnie 於 12-10-26 發表
我之前都訂咗6隻,都係全部列印出嚟換架
每張size都要A4嗎?謝謝


別墅

積分: 906


4#
發表於 12-10-27 01:20 |只看該作者
咁又唔一定,最重要每張coupon都有兌換劵編号!所以一定要print出來


大宅

積分: 1329


5#
發表於 12-10-28 12:05 |只看該作者

回覆:cindypoon2000 的帖子

我用A4逐張打印出來,佢tel係冇人會接和已留言都係冇回覆的,最好用e猫就會有人回覆的,佢要5個工作天預定取貨的,你叫佢地俾預定網頁吧!


男爵府

積分: 6682


6#
發表於 12-10-28 12:16 |只看該作者

引用:我用A4逐張打印出來,佢tel係冇人會接和已

原帖由 jenny2222 於 12-10-28 發表
我用A4逐張打印出來,佢tel係冇人會接和已留言都係冇回覆的,最好用e猫就會有人回覆的,佢要5個工作天預定 ...
謝謝你,我最後都係用email問完,之後逐張印,我老公覺得甘做好低能,如果我買幾十隻咪要印幾十張:;pppp:


大宅

積分: 1329


7#
發表於 12-10-28 16:48 |只看該作者

引用:Quote:我用A4逐張打印出來,佢tel係冇人會

原帖由 cindypoon2000 於 12-10-28 發表
謝謝你,我最後都係用email問完,之後逐張印,我老公覺得甘做好低能,如果我買幾十隻咪要印幾十張

...
我同c6各人訂了10隻,我真係打印20張A4紙出來的。


男爵府

積分: 6682


8#
發表於 12-10-28 21:30 |只看該作者

引用:Quote:謝謝你,我最後都係用email問完,之

原帖由 jenny2222 於 12-10-28 發表
我同c6各人訂了10隻,我真係打印20張A4紙出來的。
係啊,連個客服都話一定要印,因為商户要收,但真係好吳環保


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-11-1 09:52 |只看該作者
本帖最後由 波子 於 12-11-1 10:04 編輯
cindypoon2000 發表於 12-10-28 21:30
係啊,連個客服都話一定要印,因為商户要收,但真係好吳環保

我未試過團購, 係唔係用credit card成功比完錢後會自動有張兌換卷叫你print架?


男爵府

積分: 6682


10#
發表於 12-11-1 18:56 |只看該作者

引用:Quote:cindypoon2000+發表於+12-10-28+21

原帖由 波子 於 12-11-01 發表
本帖最後由 波子 於 12-11-1 10:04 編輯
無錯,你叻過我,我都係拾下拾下甘用


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-11-1 19:04 |只看該作者
cindypoon2000 發表於 12-11-1 18:56
無錯,你叻過我,我都係拾下拾下甘用

我今日都拾下拾下買左了及print左六張


男爵府

積分: 6682


12#
發表於 12-11-1 19:27 |只看該作者

引用:Quote:cindypoon2000+發表於+12-11-1+18:56

原帖由 波子 於 12-11-01 發表
我今日都拾下拾下買左了及print左六張
你係吳係用享樂團購買啊?記得要預約邊一日去拿蟹啊。。。。


珍珠宮

積分: 45772

2025勳章蛇年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-11-1 20:33 |只看該作者
cindypoon2000 發表於 12-11-1 19:27
你係吳係用享樂團購買啊?記得要預約邊一日去拿蟹啊。。。。
唔該哂!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo