在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9451

虎到金來勳章


1#
發表於 12-10-25 19:04 |只看該作者
試過的請分享一下如何面對?


伯爵府

積分: 15367


2#
發表於 12-10-25 19:26 |只看該作者
實試過架喎!
通常呢D情況自然D,坦白認左錯, 我覺得比較好!

但要睇咩事同咩人..
如果個同事喜歡加鹽加醋個D...最好小心點,早點向上司報案!
如果同事喜歡攞笑取笑你,咁我覺得最好,,,好好咁CONTROL自己EQ,認左後給適當壓力同事知你唔歡喜!
但真係好睇咩情況,如果好似你失因小事得罪大客,而淺經驗的同事發現左,最好盡快補獲兼唔好俾位佢攝,因為你唔知人地點諗同想做乜!


男爵府

積分: 9451

虎到金來勳章


3#
發表於 12-10-25 19:33 |只看該作者

回覆:試過工作上出錯,被下屬或經驗較淺同事發現嗎?

我昨日遇倒呢個情况,都即時承認自己問題,同埋提醒自己唔好再犯。但唔知點解個心到今日都曫咁(尤其面對個同事時唔多自然)...


男爵府

積分: 9451

虎到金來勳章


4#
發表於 12-10-25 19:34 |只看該作者

回覆:試過工作上出錯,被下屬或經驗較淺同事發現嗎?

mouth:



珍珠宮

積分: 48106

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


5#
發表於 12-10-25 21:49 |只看該作者
我無野喎!!! 咪講聲: 唔該晒呀!! 好彩你提我姐

咁羅!!!

點評

wcpcelia    發表於 12-11-3 15:19
希望每天開心渡過 ;-)


大宅

積分: 1739


6#
發表於 12-10-25 21:51 |只看該作者
回覆 Jessy 的帖子

Agree! I will do the same as well : )
Everyone will make mistake, the most important is that you won't scold your subordinates too fierce if they have made a mistake.


子爵府

積分: 11575


7#
發表於 12-10-25 23:24 |只看該作者

引用:我無野喎!!!+咪講聲:+唔該晒呀!!+好彩你提

原帖由 Jessy 於 12-10-25 發表
我無野喎!!! 咪講聲: 唔該晒呀!! 好彩你提我姐

咁羅!!!
我都會咁講




大宅

積分: 3591


8#
發表於 12-10-26 20:03 |只看該作者
我都不時遇到呢d情況,但我係發現錯處的下屬!我都很想知道怎樣面對比較好
其實每次我懷疑上司出錯時 都已經用委婉的語氣告訴他(上司是男人),例如話:「呢個數好似同上次個客俾的有些出入,需唔需要double check 下?」etc ,但每次佢都會黑面 之後連續幾日會不斷挑剔我,仲要好大聲比其他人聽到 但其實我不嬲做乜野都copy 佢一向都冇意見 我感覺佢好似報復咁
其實我指出錯處都係為自己team 好 而我犯錯時亦會坦承 我點樣先可以改善這個情況?


子爵府

積分: 12324


9#
發表於 12-10-26 21:19 |只看該作者
冇人會冇錯的
如肯認錯會set a good example 給你的下屬


伯爵府

積分: 16230


10#
發表於 12-10-26 21:27 |只看該作者
我覺得同事之間係應互相補足, 無分上司下屬, 任何人都有機會失手做錯架啦,

最緊要d 野出街前搞好就得啦.

事事太緊張, 好大壓力架.

放鬆d啦


大宅

積分: 1626


11#
發表於 12-10-27 21:34 |只看該作者

回覆:maoma 的帖子

我會坦誠承認,我知下屬都係驚由他咩鍋啫!前日有個下屬,不是提醒我,而係尃登揭發仲要電郵CC老細。最終我係要在老細面前狠責他。因為提供足夠資料,提出正確的問題亦是下屬應有責任。同時比信息他,我知道他玩小動作。




大宅

積分: 4172


12#
發表於 12-11-2 02:16 |只看該作者
Duck1Duck 發表於 12-10-26 20:03
我都不時遇到呢d情況,但我係發現錯處的下屬!我都很想知道怎樣面對比較好
其實每次我懷疑上司出錯時 都已 ...

我覺得你要小心D......
我以前都試過咁樣,到後來,個上司出錯,比老闆鬧果陣冼我
老闆唔係成日係公司,佢一番黎就要個上司匯報
個上司專登唔關老闆房門,仲要大大聲係老闆房度鬧係我做錯

但我又冇理由衝入去老闆房解釋架嘛
上司係開國功臣,老闆信哂佢

但佢話我做錯既野,其實咩都係佢叫我做既
盤數點入數,用咩名義入數,都係問左佢先做(間間公司D入數字眼都會唔同架嘛)
上年盤數出左,上埋數都冇事,今年盤數照做,咁都係我錯?!

結果最後老闆冇問過我係咪真係我做錯,亦冇要求我解釋,就比個大信封我,話裁員

到後尾走左,D舊同事就同我講,個上司怕我上位食埋佢果份

無言==



大宅

積分: 3591


13#
發表於 12-11-2 10:18 |只看該作者
tristawan 發表於 12-11-2 02:16
我覺得你要小心D......
我以前都試過咁樣,到後來,個上司出錯,比老闆鬧果陣冼我
老闆唔係成日係公司,佢一番 ...
嘩!有冇攪錯!咁真係明食死貓!點解你唔試下同老闆解釋呀?
講真我覺得我上司都唔係善類黎架喇,我可以預期佢有鑊實"洗"落我度!話說佢成日都話要緊守 maker (我) and checker (佢)process, 咁我做乜野都會用email 俾個draft 佢review完 cfm ok 先出, 早幾日我公司做 internal audit, 佢竟然無la la 問返我某份 document 話我冇俾supporting 佢!喂咁你cfm 得我ok 我就當你有足夠資料 check過架啦,如果你當時唔夠資料check 點解果時唔問我?根本佢就無認真 check ,而家怕俾 auditor Q 佢就想賴我!

我而家為左保護自己,做乜野都會同佢 black and white , 起碼有乜事都有証有據!如果佢想屈我我實同老闆講!我以前跟過幾個上司從未遇過佢咁!其實大家 work as a team 邊個衰都唔好,但唔可以屈我囉!


大宅

積分: 4172


14#
發表於 12-11-2 19:46 |只看該作者
Duck1Duck 發表於 12-11-2 10:18
嘩!有冇攪錯!咁真係明食死貓!點解你唔試下同老闆解釋呀?
講真我覺得我上司都唔係善類黎架喇,我可以預 ...

佢趁老闆又出左TRIP先比信我,況且用裁員做理由
就算知道後來,佢等我走左再請過個只係得7千蚊既會計返黎,都冇用啦 (即係唔係裁員)

佢連DOUBLE PAY都冇比番我,仲要話請果陣冇講有DOUBLE PAY.
但實際上,我見工果陣有問過佢,佢亦答過我佢地上年有出DOUBLE PAY
而我做佢上年果盤數果度,D人既DOUBLE PAY,我都有係個A/C 既description寫明係double pay

大家做過ADMIN 同會計既,都知如果公司上年有出DOUBLE PAY,咁即係默認係有架啦

到後來,我去過勞工處,但勞工處淨係做協調
又話要我去勞資審裁處先告得佢

但要我咁走黎走去搞呢d野,唔通唔洗返新工咩==
新工o岩o岩上工就成日要請假,我自己都唔好意思啦...最後,我就冇去告佢囉

但條氣,就到而家都唔順囉 T.T


大宅

積分: 3591


15#
發表於 12-11-2 23:10 |只看該作者
tristawan 發表於 12-11-2 19:46
佢趁老闆又出左TRIP先比信我,況且用裁員做理由
就算知道後來,佢等我走左再請過個只係得7千蚊既會計返黎,都 ...
唔好嬲唔好嬲,遇著呢d忌才的上司真係冇運行 仲要咁衰呃你 double pay 早走早著當破財擋災 搵過份好工好過!

P.s 樓主唔好意思借咗你個版來傾計


翡翠宮

積分: 92389

BB防敏心得分享勳章


16#
發表於 12-11-3 11:21 |只看該作者
我哋又唔系圣人,梗系會有出錯嘅時候,有錯就改囉,唔使去理人哋點睇。我都系最憎D將人哋小小錯誤放到好大D人,其實同事間,啱傾就傾多幾句,唔啱就算。


大宅

積分: 2459


17#
發表於 12-11-5 14:58 |只看該作者
除非自己發現唔到錯, 比同事指出, 如果唔係, 有錯緊係第一時間出聲, 隻鑊都易補d, 但係如果唔出聲, 可以好大鑊.
我就未試過比人指出錯處, 只是自己發現開聲.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo