烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   40


大宅

積分: 1162


1#
發表於 12-10-30 20:30 |只看該作者
炆果陣成間屋都好香。。。
myphoto.jpg




大宅

積分: 1162


2#
發表於 12-10-30 20:31 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^

整好!阿女都話好食!哈哈哈。。。
myphoto.jpg




大宅

積分: 1162


3#
發表於 12-10-30 20:33 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^

加多個黑椒炒蝦仁啦!
myphoto.jpg




大宅

積分: 4766


4#
發表於 12-10-30 20:34 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^

等我又試下正





大宅

積分: 1162


5#
發表於 12-10-30 20:37 |只看該作者

引用:等我又試下正 +

原帖由 Paris媽媽 於 12-10-30 發表
等我又試下正
快啲試下啦!我都好耐無整南乳!今晚整真係整到老公返黎係門口都聞到好香呀~~~~!! ^^




彩鑽殿

積分: 718634

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 12-10-30 20:47 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^






公爵府

積分: 27148


7#
發表於 12-10-30 20:47 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^






子爵府

積分: 11606


8#
發表於 12-10-30 20:55 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^




瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-10-30 20:56 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^





好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


公爵府

積分: 27823


10#
發表於 12-10-30 20:57 |只看該作者


大宅

積分: 4221


11#
發表於 12-10-30 21:05 |只看該作者

回覆:sophia423 的帖子

Good




寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-10-30 21:20 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^






琥珀宮

積分: 150445

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-30 21:26 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


大宅

積分: 4766


14#
發表於 12-10-30 21:31 |只看該作者

回覆:sophia423 的帖子

甘我想問下你放幾多樽南乳呀?買咩排骨呀(一字排?)同埋炆几耐呀




男爵府

積分: 7715


15#
發表於 12-10-30 21:34 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^

涼涼哋啱晒


大宅

積分: 2088


16#
發表於 12-10-30 21:36 |只看該作者

回覆:sophia423 的帖子






伯爵府

積分: 15729


17#
發表於 12-10-30 21:54 |只看該作者
好好味咁喎!


大宅

積分: 3408


18#
發表於 12-10-30 22:04 |只看該作者


大宅

積分: 4136


19#
發表於 12-10-30 22:17 |只看該作者

回覆:今晚,南乳蓮藕炆排骨和豆腐卜^^

新手想要食譜呀,唔該




大宅

積分: 1162


20#
發表於 12-10-30 22:40 |只看該作者

引用:甘我想問下你放幾多樽南乳呀?買咩排骨呀(

原帖由 Paris媽媽 於 12-10-30 發表
甘我想問下你放幾多樽南乳呀?買咩排骨呀(一字排?)同埋炆几耐呀



...
我用呢隻牌子的南乳,1 1\\2南乳磚,用少許酒壓爛加糖,買豬軟骨嗰種排骨,滑啲㗎
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo