自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 188


1#
發表於 12-11-2 10:07 |只看該作者
今日同細路去所謂名中醫劉x吉處看醫生,小朋友有咳,我只多問一句可否飲川貝煲雪梨,便被大駡,真係委屈。之前我已被駡一次,已經同c6講唔想去,但佢又堅持,結果我多句又被駡。我發誓以後也不會再去



點評

車仔人    發表於 12-11-2 11:57


伯爵府

積分: 18374


2#
發表於 12-11-2 10:13 |只看該作者

引用:今日同細路去所謂名中醫劉x吉處看醫生,小

原帖由 bamama 於 12-11-02 發表
今日同細路去所謂名中醫劉x吉處看醫生,小朋友有咳,我只多問一句可否飲川貝煲雪梨,便被大駡,真係委屈。 ...
貼X買氣受


水晶宮

積分: 57267

hashtag影視迷勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-2 10:13 |只看該作者
Sorry, 是否中環劉x吉?
我覺得佢幾好, 有料到喎!! 講解都好清楚!


伯爵府

積分: 18474


4#
發表於 12-11-2 10:18 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

吉叔?佢古古怪怪咁咩人都鬧既



侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


5#
發表於 12-11-2 10:23 |只看該作者
佢睇皮膚ok嗎 ? 貴唔貴

點評

esmehouse  我都想知   發表於 12-11-2 11:01


禁止訪問

積分: 3707

畀面勳章


6#
發表於 12-11-2 10:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 188


7#
發表於 12-11-2 10:28 |只看該作者

引用:Sorry,+是否中環劉x吉?++我覺得佢幾好,+有

原帖由 yuen1818 於 12-11-02 發表
Sorry, 是否中環劉x吉?
我覺得佢幾好, 有料到喎!! 講解都好清楚!
就係細路上次睇咳睇好左,如果唔係c6都唔會明知我被駡過,都叫埋我一齊細路去睇。但咁被鬧法,點都補唔番!超受屈辱




複式洋房

積分: 188


8#
發表於 12-11-2 10:34 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

大家都知,個人心情好啲,樂觀啲,病都少啲,次次都提心吊膽,冒住被閙嘅心情去睇醫生,啲藥幾好都事倍功半啦!我極少咁大反應,上次被鬧都無上forum數佢,今次真係太angry




王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


9#
發表於 12-11-2 10:38 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

我睇左吉叔十幾年,未比佢閙過。佢把口唔收都係火滾病人嘅「妙問」。試問你去睇西醫,人家開了藥,你郤問可唔可以再食幸福傷風素又或者飲必理痛感冒熱飮?當中帶出不信任其藥方,為何要另再煲川貝呢?樓主不要氣結,佢藥方有效亞仔好了都值得呢!




珍珠宮

積分: 44215

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-11-2 10:39 |只看該作者

引用:大家都知,個人心情好啲,樂觀啲,病都少啲

原帖由 bamama 於 12-11-02 發表
大家都知,個人心情好啲,樂觀啲,病都少啲,次次都提心吊膽,冒住被閙嘅心情去睇醫生,啲藥幾好都事倍功半 ...
究竟佢駡你啲乜?內容係




男爵府

積分: 8754


11#
發表於 12-11-2 10:43 |只看該作者
鬧咩
love can be a delight, a dilemma, a disease or a disaster.
the proper basis for a marriage is a mutual misunderstanding.


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 12-11-2 10:47 |只看該作者

引用:今日同細路去所謂名中醫劉x吉處看醫生,小

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


13#
發表於 12-11-2 10:49 |只看該作者

引用:佢睇皮膚ok嗎+?+貴唔貴+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 188


14#
發表於 12-11-2 10:52 |只看該作者

回覆:docomo 的帖子

其實佢咳,有好多人教煲川貝雪梨,我只多問一句,佢就話我係零分阿媽,雪梨係最衰,咳唔可以食用。我就係唔識所以問,我話係奶奶教,佢叫我返去問奶奶!啊!原來唔識唔可以問,方間聽到的不可在他那處求證。咁同我去睇那些2分鐘睇完嘅庸西醫有乜分別?

我娘家從不信中醫,因阿叔係被中醫醫死,所以老豆從不會帶我們睇中醫,甚至所有有藥材嘅湯都唔會煲。就係因為唔識,人人話用貝川煲雪梨好,想求證一下,結果被辱駡!




象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


15#
發表於 12-11-2 10:58 |只看該作者
bamama 發表於 12-11-2 10:52
其實佢咳,有好多人教煲川貝雪梨,我只多問一句,佢就話我係零分阿媽,雪梨係最衰,咳唔可以食用。我就係唔 ...

好八卦,想去見識下呢位大叔醫生


複式洋房

積分: 188


16#
發表於 12-11-2 10:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bamama+於+12-11-02+發表今日

原帖由 cathy-tse 於 12-11-02 發表
妳再去佢篤妳一定有因由!佢出名串爆呀!但佢對我和女兒非常好!更多謝吉嫂常常在神枱取個生果我女食!我會再寫 ...
佢同你熟,你又唔問野,咪唔鬧囉。我之前問親野嘅都差唔多有鬧下。不過侮辱我係零分媽咪,都真係好hurt




禁止訪問

積分: 73927


17#
發表於 12-11-2 10:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59753

畀面勳章


18#
發表於 12-11-2 10:58 |只看該作者

回覆:超級無口德中醫

想問睇一次幾錢


禁止訪問

積分: 73927


19#
發表於 12-11-2 11:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


20#
發表於 12-11-2 11:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy-tse+於+12-11-02+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo