婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 2662

BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-28 16:34 |只看該作者
d量好少⋯早晚護墊就ok⋯唉⋯有無JM有經驗?




大宅

積分: 1503


2#
發表於 12-11-28 20:14 |只看該作者

引用:d量好少⋯早晚護墊就ok⋯唉⋯有無JM有經驗

原帖由 豬仔包mama 於 12-11-28 發表
d量好少⋯早晚護墊就ok⋯唉⋯有無JM有經驗?
我之前都試過,醫生話內分泌失調,食止血丸一星期就冇事lu


大宅

積分: 2662

BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-28 21:16 |只看該作者

回覆:junniebaby 的帖子

我好驚會係子宮有事⋯




男爵府

積分: 6524

BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-28 21:52 |只看該作者
回覆 豬仔包mama 的帖子

去睇下婦科



禁止訪問

積分: 42056


5#
發表於 12-11-29 14:31 |只看該作者

回覆:黎左一個月M⋯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16660

2018復活節勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-11-29 14:37 |只看該作者
豬仔包mama 發表於 12-11-28 16:34
d量好少⋯早晚護墊就ok⋯唉⋯有無JM有經驗?
搵婦科 check 吓穩陣啲喎


大宅

積分: 2394


7#
發表於 12-11-29 15:54 |只看該作者
有冇驗過孕呀?


大宅

積分: 2662

BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-29 16:11 |只看該作者

回覆:chinchinbaby 的帖子

呢 2個月都無搞⋯




大宅

積分: 2560


9#
發表於 12-11-29 16:28 |只看該作者

回覆:豬仔包mama 的帖子

我之前都有,后來睇醫生都是失調問題。食了3個月優思明,這個月停左M現在反而唔來了已過5日了繼續等!




大宅

積分: 2698


10#
發表於 12-11-29 18:39 |只看該作者
me 2, 似乎真係要睇下婦科


大宅

積分: 2560


11#
發表於 12-12-2 13:04 |只看該作者

引用:我之前都有,后來睇醫生都是失調問題。食了

原帖由 maggie-chen 於 12-11-29 發表
我之前都有,后來睇醫生都是失調問題。食了3個月優思明,這個月停左M現在反而唔來了已過5日了繼續 ...
M小姐來了,不過是啡棕色同埋少的可憐。我應該食咩可以多D




大宅

積分: 1587


12#
發表於 12-12-2 20:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maggie-chen+於+12-11-29+發

原帖由 maggie-chen 於 12-12-02 發表
M小姐來了,不過是啡棕色同埋少的可憐。我應該食咩可以多D
我都係咁,點算好?




子爵府

積分: 12338

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-12-3 06:37 |只看該作者

回覆:黎左一個月M⋯

我打完避孕針之後都黎左成個月!!!量好少!


大宅

積分: 2662

BK Milk勳章


14#
發表於 12-12-3 07:58 |只看該作者

回覆:黎左一個月M⋯

睇左e生⋯俾左d止血我⋯再打返避孕針⋯




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo