母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6954


1#
發表於 12-11-8 11:51 |只看該作者
終於度過12個月全人奶,我係在職全泵奶媽,BB幾個月時我返工后已經好早唔識埋身,但我全泵都做到全人奶,你地都應該做到!當中試過成日塞,又試過 m期到奶量大減,又試過要追奶,現在好似已經變成擠奶熟手技工.目標係世衛建議2歲,睇到話全人奶一年BB智商會高20%即時覺得自已好似成功完成一項挑戰一樣.大家加油,加油!


大宅

積分: 2377


2#
發表於 12-11-8 12:09 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!






大宅

積分: 1651

BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-8 12:12 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!

Congrats我都想餵到一歲,阿女就嚟8個月人奶仔Happy birthday 身體健康


大宅

積分: 3647

好媽媽勳章


4#
發表於 12-11-8 12:22 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!

一齊加油呀,上一胎食到歲半,喱個目標係自然斷奶。




GOD BLESS YOU^ !^ AMY


大宅

積分: 4166


5#
發表於 12-11-8 12:26 |只看該作者
小b生日快樂! 祝你們都健康快樂!
~~ 祂不應許天常蔚藍, 但應許祂的慈愛常在!~~
~~ 願我們常存感恩的心去讚美上主!~~


男爵府

積分: 7490


6#
發表於 12-11-8 13:17 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!






男爵府

積分: 6934


7#
發表於 12-11-8 13:57 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!




大宅

積分: 3199

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-8 13:59 |只看該作者

媽媽叻叻!


水晶宮

積分: 67424

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 12-11-8 14:06 |只看該作者
恭喜


大宅

積分: 1502


10#
發表於 12-11-8 14:07 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!






男爵府

積分: 8230


11#
發表於 12-11-8 14:11 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!

我8個月咋!忙到甩轆頂唔順收檔




公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-11-8 14:16 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!




公爵府

積分: 25533

開心吸收勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-11-8 14:37 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!

生日快樂!




男爵府

積分: 5517


14#
發表於 12-11-8 14:41 |只看該作者
恭喜哂, 加油呀^^
我既2歲目標巳過, 而家向自然離乳進發了


禁止訪問

積分: 2062


15#
發表於 12-11-8 14:50 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6954


16#
發表於 12-11-8 15:02 |只看該作者
多謝各位!亦非常感謝天父給了我這個孩子.人奶仔真係幾好,精靈可愛又唔使擔心消化不良,熱氣等,抵抗力又好,全家感冒人奶仔都冇事,一年來除了幾個月時濕疹看過醫生之外都很好,為我省了奶粉錢之外亦省了醫療開支.開始都冇諗過可以餵到咁耐,以為好快會收奶,諗住有幾多食幾多,多得成日上來BK學著好多野!唔記得講我仲有個大囡初小要照顧,每天八九點收工除了同大囡做功課温習還要......,每天都係瞓得四五個鐘仲要返工,真的很辛苦,但看到人奶仔的成長同大囡只餵了四個月人奶比較真的很不同,所以辛苦都值,希望各位都可以逹到目標!


複式洋房

積分: 178


17#
發表於 12-11-9 00:33 |只看該作者

回覆:黃二少奶 的帖子

加油我仲有2個月都成功12個月全人奶媽


大宅

積分: 4383


18#
發表於 12-11-9 06:37 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!




大宅

積分: 1058


19#
發表於 12-11-9 07:42 |只看該作者

回覆:candytsy 的帖子

人奶B生日快樂




別墅

積分: 825


20#
發表於 12-11-9 14:17 |只看該作者

回覆:到我一年啦!人奶仔生日快樂!

我目標都係一年先~~~~叻叻!!!


首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo