興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15308

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-7 20:14 |只看該作者
放IPHONE4,因湊住BB唔方面出到旺角..請問有冇人知屯門元朗天水圍收既價同九龍差唔差得遠?而家大約係咩價?有冇人最近係以上地點放過機?謝謝


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-11-7 23:05 |只看該作者

引用:放IPHONE4,因湊住BB唔方面出到旺角..請問有

原帖由 雪梨茶123 於 12-11-07 發表
放IPHONE4,因湊住BB唔方面出到旺角..請問有冇人知屯門元朗天水圍收既價同九龍差唔差得遠?而家大約係咩價?有 ...
我10月中喺元朗放2100


大宅

積分: 4617


3#
發表於 12-11-7 23:08 |只看該作者

回覆:puilam714 的帖子

請問元朗邊度放?駛唔駛拎帶埋盒同charger去?Thanks!




伯爵府

積分: 15308

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-7 23:18 |只看該作者
puilam714 發表於 12-11-7 23:05
我10月中喺元朗放2100

我都想知你係元朗邊度放?係咪一帶部機去就得?THX U


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-11-7 23:22 |只看該作者

引用:請問元朗邊度放?駛唔駛拎帶埋盒同charger

原帖由 marukosnh 於 12-11-07 發表
請問元朗邊度放?駛唔駛拎帶埋盒同charger去?Thanks!
唔使,淨機就可以!! 喺去屯門個小巴站對面馬路有間押鋪,隔離鋪門口係水電工程,但入去有個後生仔坐喺度一枱電話,不過你問下先,依家唔知幾錢!! 但問晒元朗最高係佢,同日大部份都覆我1900,有間2050,得佢2150! (我部機升左ios6扣50蚊)


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-11-7 23:28 |只看該作者

引用:Quote:puilam714+發表於+12-11-7+23:05+我1

原帖由 雪梨茶123 於 12-11-07 發表
我都想知你係元朗邊度放?係咪一帶部機去就得?THX U
喺去屯門個小巴站對面馬路有間押鋪,隔離鋪門口係水電工程,但入去有個後生仔坐喺度一枱電話,不過你問下先,依家唔知幾錢!! 但問晒元朗最高係佢,同日大部份都覆我1900,有間2050,得佢2150! (我部機升左ios6扣50蚊)

記住洗晒部機d野先


大宅

積分: 4617


7#
發表於 12-11-8 00:13 |只看該作者

回覆:puilam714 的帖子

To puilam714

Many thanks ! 聽日去問下先!




伯爵府

積分: 15308

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-8 00:18 |只看該作者
puilam714 發表於 12-11-7 23:28
喺去屯門個小巴站對面馬路有間押鋪,隔離鋪門口係水電工程,但入去有個後生仔坐喺度一枱電話,不過你問下先 ...

唔該晒你^^


大宅

積分: 2865


9#
發表於 12-11-8 17:23 |只看該作者

回覆:放IPHONE4,屯門元朗天水圍邊間收得高D

我放左2200


大宅

積分: 1365


10#
發表於 12-11-8 22:33 |只看該作者

引用:我放左2200

原帖由 jackiect 於 12-11-08 發表
我放左2200
幾時放同埋喺邊度放架?,唔該。


大宅

積分: 2865


11#
發表於 12-11-8 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jackiect+於+12-11-08+發表我

原帖由 kpng0714 於 12-11-08 發表
幾時放同埋喺邊度放架?,唔該。
前2-3個星期左右…系元朗最近千色間衛信隔離


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo