立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15308
公爵府
積分: 29294
原帖由 雪梨茶123 於 12-11-07 發表 放IPHONE4,因湊住BB唔方面出到旺角..請問有冇人知屯門元朗天水圍收既價同九龍差唔差得遠?而家大約係咩價?有 ...
大宅
積分: 4617
puilam714 發表於 12-11-7 23:05 我10月中喺元朗放2100
原帖由 marukosnh 於 12-11-07 發表 請問元朗邊度放?駛唔駛拎帶埋盒同charger去?Thanks!
原帖由 雪梨茶123 於 12-11-07 發表 我都想知你係元朗邊度放?係咪一帶部機去就得?THX U
puilam714 發表於 12-11-7 23:28 喺去屯門個小巴站對面馬路有間押鋪,隔離鋪門口係水電工程,但入去有個後生仔坐喺度一枱電話,不過你問下先 ...
積分: 2865
積分: 1365
原帖由 jackiect 於 12-11-08 發表 我放左2200
原帖由 kpng0714 於 12-11-08 發表 幾時放同埋喺邊度放架?,唔該。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy