家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 396


1#
發表於 06-5-18 23:37 |只看該作者

用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?

請指教!
:-P :wink:


大宅

積分: 2124


2#
發表於 06-5-19 07:38 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?

好似拎上中央結算到搞轉名....逐張股票收費...


子爵府

積分: 11900


3#
發表於 06-5-22 16:12 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?

我都想問,如我爸有張股票,佢想轉名比我,咁我同佢一齊去中央結算到搞就得,是嗎?


大宅

積分: 2124


4#
發表於 06-5-22 16:40 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?



大宅

積分: 2124


5#
發表於 06-5-22 16:40 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?


大宅

積分: 2124


6#
發表於 06-5-22 16:41 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?


大宅

積分: 2124


7#
發表於 06-5-22 16:42 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?


大宅

積分: 2124


8#
發表於 06-5-22 16:43 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?


大宅

積分: 2124


9#
發表於 06-5-22 16:45 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?


大宅

積分: 2124


10#
發表於 06-5-22 16:45 |只看該作者

Re: 用白表抽中d新股股票, 想轉名,有甚麼手續及費用?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo