母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


男爵府

積分: 5687


1#
發表於 12-11-9 09:20 |只看該作者
呀仔好似開始出牙,呢2日食奶好用力。啜每下都好似有到閘閘我甘好痛。點算?




別墅

積分: 907


2#
發表於 12-11-9 13:19 |只看該作者

回覆 回覆:bebebo的帖子

我都係我女一發文爭就咬我…好痛呀




別墅

積分: 825


3#
發表於 12-11-9 14:11 |只看該作者

回覆:出牙食到好痛點算?

真係面狠心打佢面朱仔,同嚴厲d同佢講No, 佢再咬就唔俾佢啜~喊都要得一陣先俾返佢飲,要佢地明咬你就無得飲奶奶~一兩次之後佢地就會明唔咬得了,我囡囡係有時出牙痕到忍唔住就會咬一下~


別墅

積分: 869


4#
發表於 12-11-9 14:43 |只看該作者

回覆:bebebo 的帖子

Me too 超勁痛,想c





大宅

積分: 3278

BK Milk勳章


5#
發表於 12-11-9 14:51 |只看該作者
佢哋唔知咬你會痛,所以一定要打咀仔同埋惡啲話佢知咁樣係唔得,佢哋聽得明架,試過兩次之後就唔會咬,我囝出牙時都係咁,我就同佢講,你咬媽媽,媽媽痛就無奶奶食,跟住佢就唔咬喇。


男爵府

積分: 5687


6#
發表於 12-11-9 15:30 |只看該作者

回覆:出牙食到好痛點算?

但係我個仔得2個幾月渣!佢唔明我講咩掛求先睇生左個水泡,痛死人




男爵府

積分: 5417


7#
發表於 12-11-9 22:19 |只看該作者

回覆:出牙食到好痛點算?

下??兩個幾月應該未咁早出牙wor


男爵府

積分: 5700


8#
發表於 12-11-10 00:05 |只看該作者

引用:但係我個仔得2個幾月渣!佢唔明我講咩掛求先

原帖由 bebebo 於 12-11-09 發表
但係我個仔得2個幾月渣!佢唔明我講咩掛求先睇生左個水泡,痛死人



...
我諗唔係出牙,冇咁快嘅。
可能係猛長期狼死d想飲多d奶。




男爵府

積分: 5687


9#
發表於 12-11-10 00:10 |只看該作者

引用:下??兩個幾月應該未咁早出牙wor

原帖由 heismama 於 12-11-09 發表
下??兩個幾月應該未咁早出牙wor
我都知太早。但真係見到下面有幾點白點好似牙仔形甘




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo