母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 475


1#
發表於 12-11-8 23:15 |只看該作者
bb剛滿月多一星期,一直全人奶,滿月返健康院有25增長線,自問已經好開心,不過一直有一個問題,人人都話佢食完個樣會好滿足,d滿足相都睇過n禁多次,但我永遠見唔到佢滿足禁
有時好似被我迫飲禁,因為佢次次飲5-10min就脫口,我又掃風又整手再迫佢飲,隔一陣又飲又脫口,搞成個鐘。最後未有滿足只有哭
真係覺得自己好失敗,雖然知道佢有增長一定夠吃,但知道自己方法錯,一直想協調返,奈何佢次次飲一陣,好想可以真正見佢一口氣飲完好滿足:(




別墅

積分: 524


2#
發表於 12-11-9 01:32 |只看該作者

回覆:bt0622 的帖子

我都未見過囝囝滿足的樣。




大宅

積分: 1697


3#
發表於 12-11-9 02:52 |只看該作者

回覆:我未見過佢滿足

我都覺bb永遠好似好餓咁, 所以成日覺得自己唔夠奶佢食




大宅

積分: 1533

好媽媽勳章


4#
發表於 12-11-9 04:24 |只看該作者

回覆:我未見過佢滿足

初生Bb係咁嫁!佢地會訓好多,所以你會覺得佢地唔係咁想食咁!滿左月就好好多嫁喇!要堅持呀!





禁止訪問

積分: 927


5#
發表於 12-11-9 06:27 |只看該作者

回覆:bt0622 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 402


6#
發表於 12-11-9 07:24 |只看該作者

回覆:bt0622 的帖子

我個b四個月時先見佢滿足樣,但見佢由生長線3%到50%, 我相信我係餵得飽佢


複式洋房

積分: 475


7#
發表於 12-11-9 09:23 |只看該作者

引用:初生係咁架,你左住佢瞓覺,佢當然唔happy,

原帖由 neuemutter 於 12-11-09 發表
初生係咁架,你左住佢瞓覺,佢當然唔happy, 如果你個是惰瞓b, 由早到晚都鐘意瞓好似唔使食咁,你就要餐餐努 ...
但我b有時自己脫口但眼光光唔係訓架==我掃下風再比佢啜又係啜幾分鐘,我睇佢仲係食緊前乳,點會禁快飽呀==一放洛床眼光一陣又喊,我起初諗會唔會出奶慢又唔似,出奶快更加唔係,都唔知點解






大宅

積分: 1374


8#
發表於 12-11-9 10:08 |只看該作者

回覆:我未見過佢滿足

我個case 都係咁呀
依家先十二日。好驚餓親佢。而且仲黃緊。唉…


複式洋房

積分: 475


9#
發表於 12-11-9 10:13 |只看該作者

引用:我個case+都係咁呀 依家先十二日。好驚餓

原帖由 athena1127 於 12-11-09 發表
我個case 都係咁呀
依家先十二日。好驚餓親佢。而且仲黃緊。唉…
黃又唔使太擔心,我b滿月都仲有16x黃未退,而家都5個禮拜大,眼白都仲有黃,但驗血話一切正常我先放心

但你b有冇6-8塊濕片一日?




禁止訪問

積分: 927


10#
發表於 12-11-9 18:06 |只看該作者

回覆:bt0622 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4031


11#
發表於 12-11-9 18:54 |只看該作者
起碼兩個月BB先會食得好D 好快你就見到佢個滿足樣架喇


複式洋房

積分: 475


12#
發表於 12-11-9 20:28 |只看該作者

引用:佢脫口時,你有冇即時按下自己有冇奶出? +

原帖由 neuemutter 於 12-11-09 發表
佢脫口時,你有冇即時按下自己有冇奶出?
有架,仲好多,有時仲係米白色既前乳




首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo