母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1932


1#
發表於 12-11-2 15:42 |只看該作者
各位餵人奶媽媽, 想問下你地係用咩姿勢黎埋身餵人奶.? 我自己係跟健康院教果個姿勢, 但發覺耐左有d攰, 請大家分享下


大宅

積分: 3914


2#
發表於 12-11-2 15:51 |只看該作者

回覆:琳媽咪 的帖子

坐,側睡,坐在床邊


大宅

積分: 2031


3#
發表於 12-11-2 16:17 |只看該作者
多數坐在梳化就咁手抱餵。健康院餵法適合初生B,大咗就隨意同埋最緊要餵得舒服


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-2 17:12 |只看該作者

回覆:埋身餵人奶姿勢.....

阿b 4日大,我用自己最舒適嘅姿勢餵,阿b食飽飽、我又有成功感決心去餵人奶!點知返健康院做俾姑娘睇時,俾佢話呢度唔啱、呢度又錯!佢話阿b唔會食得飽,要我補奶粉!不停咁俾佢話,搞到勁唔開心!之後約我今日返健康院再跟進!我冇返!:;pppp:



別墅

積分: 575


5#
發表於 12-11-2 17:30 |只看該作者

回覆:埋身餵人奶姿勢.....

睡在床,側身餵,但媽咪一定要保持清醒(不可睡著),唔好壓到bb!對於我來說,這個姿勢係最舒服的!但建議你bb滿一個半月以上才用,比較安全!



SallyWong


伯爵府

積分: 18713

環保接龍勳章


6#
發表於 12-11-2 17:48 |只看該作者
真係健康院d姿勢只係for未餵過的新手媽, 得幾招太少. 我個女而家有時企係度呼底身食, 有時跪住食, 成日轉來轉去, 不過會含住轉, 有時都幾痛, 大左唔會好似蝦仔咁卷住食咁乖.


大宅

積分: 1932


7#
發表於 12-11-2 17:49 |只看該作者
回覆 nsxbobo 的帖子

勁比姑娘話.? 你用咩姿勢丫.?


大宅

積分: 1932


8#
發表於 12-11-2 17:54 |只看該作者
回覆 SallyWong2007 的帖子

我阿囡22日人仔, 都試過側睡餵一次, 但好驚壓親佢頭部, 自己又中眼訓, 好危險.....


大宅

積分: 4276


9#
發表於 12-11-2 18:29 |只看該作者
我側身瞓床餵,因為會陰傷口好痛坐唔到耐


大宅

積分: 1651

BK Milk勳章


10#
發表於 12-11-3 07:23 |只看該作者

引用:真係健康院d姿勢只係for未餵過的新手媽,+得

原帖由 於 12-11-02 發表
真係健康院d姿勢只係for未餵過的新手媽, 得幾招太少. 我個女而家有時企係度呼底身食, 有時跪住食, 成日轉來 ...
係呀,大個咗就乜姿態都有。原來好地地瞓喺度餵,佢又會食食吓跪喺度,仲想企喺度,又試過爬上我個身度食另一邊,又要大力扯,我直情覺得好似俾人姦緊咁,我都忍唔住笑


別墅

積分: 583


11#
發表於 12-11-8 05:13 |只看該作者
侧身躺床上,bb跟自己面对面侧身躺着,完全不用抱,还有手可以看ipad,我喂了8个月都是这么喂


大宅

積分: 4038


12#
發表於 12-11-8 16:44 |只看該作者

引用:睡在床,側身餵,但媽咪一定要保持清醒(不

原帖由 SallyWong2007 於 12-11-02 發表
睡在床,側身餵,但媽咪一定要保持清醒(不可睡著),唔好壓到bb!對於我來說,這個姿勢係最舒服的!但建議 ...
你個姿勢聽起來好似好正,尤其適合半夜,不過吃完之後還要起來掃風嗎?




別墅

積分: 575


13#
發表於 12-11-9 00:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SallyWong2007+於+12-11-02+

原帖由 baby_alpaca 於 12-11-08 發表
你個姿勢聽起來好似好正,尤其適合半夜,不過吃完之後還要起來掃風嗎?



...
他不須,直接睡著了!



SallyWong


大宅

積分: 4031


14#
發表於 12-11-9 01:27 |只看該作者
我都係側身訓係道餵 仲可以一邊睇書或者玩電話


子爵府

積分: 11643

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-11-9 03:33 |只看該作者

回覆:埋身餵人奶姿勢.....

我都係側睡餵,仲可以玩電話/pps




大宅

積分: 1932


16#
發表於 12-11-9 10:29 |只看該作者
我前幾日側身餵, 訓著左, 醒返果陣個心好離


別墅

積分: 575


17#
發表於 12-11-9 12:19 |只看該作者

引用:我前幾日側身餵,+訓著左,+醒返果陣個心好離

原帖由 琳媽咪 於 12-11-09 發表
我前幾日側身餵, 訓著左, 醒返果陣個心好離
這姿勢喂奶係最舒服的!但記住參考大家的方法或任何可令自己保持清醒的方法,你係不可睡著的哦!



SallyWong


大宅

積分: 4038


18#
發表於 12-11-9 13:15 |只看該作者

引用:我都係側身訓係道餵+仲可以一邊睇書或者玩

原帖由 mansum92 於 12-11-09 發表
我都係側身訓係道餵 仲可以一邊睇書或者玩電話
你地真係好犀利啊你地個b幾大開始可以用甘既姿勢?吾掃風我始終驚她嘔奶嘔到成床都係




大宅

積分: 4031


19#
發表於 12-11-9 18:22 |只看該作者
回覆 baby_alpaca 的帖子

我個B一個月大之後就係用呢個方法餵奶 我個女好少會吐奶 我係佢背脊放個枕頭頂住佢 佢成個人係打側訓 就算有吐奶 D奶都係咀邊溜出來 不過都係要睇實

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo