自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1798


1#
發表於 12-11-9 14:33 |只看該作者
大家點睇父母在外人面前叫自己仔女做乞衣仔/女?我知係謙虛叫法,但好似好難聽咁,仔女會覺不受尊重嗎?我C6同99會咁叫




大宅

積分: 2776


2#
發表於 12-11-9 14:38 |只看該作者
你咪稱呼返佢地做"乞衣仔嫲嫲"同"乞衣仔老豆"囉。

點評

boboblublu    發表於 12-11-9 20:41
miumiu0101    發表於 12-11-9 14:40


公爵府

積分: 27520

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 12-11-9 14:40 |只看該作者

回覆:乞衣仔

現代嚟講真係幾難聽


大宅

積分: 1798


4#
發表於 12-11-9 20:23 |只看該作者

引用:你咪稱呼返佢地做"乞衣仔嫲嫲"同"乞衣仔

原帖由 melmel03 於 12-11-09 發表
你咪稱呼返佢地做"乞衣仔嫲嫲"同"乞衣仔老豆"囉。
好題意





水晶宮

積分: 64465

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-11-9 21:33 |只看該作者

回覆:melmel03 的帖子

goodidea


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-11-9 21:35 |只看該作者

回覆:乞衣仔

以前興, 而家冇乜人咁叫啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo