自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   12


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


1#
發表於 12-10-28 12:26 |只看該作者
本帖最後由 rebeccalin 於 12-11-5 22:42 編輯

個個月都使大左,咁樣落去,完全唔掂ar
由聽日起,限制自己一個星期只可以使一千蚊(包買餸,日用品,柴米油鹽,仔女奶粉尿片錢)
我會每日都上來報導當日開支情況,求各位支持同監察

Mon買餸第一擊:C6話要吃梅菜肉餅,買左惠州梅菜一條,盛惠$6.8,少肥豬肉$15
,蕃茄三個$8,—個中午同亞囡煮螺絲粉,兩個今晚煲雞蛋湯,
想買大蔥炒黑椒牛肉,見唔到大蔥,係買蕃茄菜檔有雞俾菇,$8兩個,買左,
黑椒牛肉$22.4預算買15蚊,多左$7.x,剩返少少听朝同亞女炒意粉做Lunch
那,那,那,到呢度出問題lar,
突然覺得黑椒牛肉同雞俾菇炒一齊,有D怪怪地,又醒起屋企好似仲有個洋蔥。。
都係炒洋蔥七色椒惹味,又走去
買左一黃一紅椒$7。。
至於兩個雞俾菇留返聽日炒肉片

藥房買左支咳水$30
total係$104.2
到此為止,今日控制自己唔再買嘢

星期二:買餸:豬肉$37 用來炒噚日買的雞俾菇,燉瘦肉水同整上湯翡翠苗
鱸魚一條$24,翡翠苗一包$16
打爛左個玻璃水樽,去日本城買左一個$18.9,仲有兩個匙更$7
亞仔放學,話肚餓,買左一餅雞蛋仔$8.
奶粉食曬,再買一盒$170
合共$280.9.
奉上今晚晚餐,請慢用

星期三:今日開始天涼,原來亞仔都無只有三條長褲,亞女長袖衫仔只有三四件,都要幫亞仔買多條長褲,亞女買多幾件長袖衫仔。去開個間都唔算好貴,買左三件長袖衫仔,亞仔一條長褲,亞女一條打底褲,合共$148

百佳買左$40.7豬肉,用來煲百合蓮子靈芝湯,因為亞仔同亞女都咳左好耐,D痰都清唔到,聽人講呢個湯幾好,就試下。D豬肉又可以切少少用來中午同亞女一起煲飯仔食。
百佳蝦仁做特價,買左一包$18.8,炒蝦仁青瓜
早餐系麵包,合共$17.2

青瓜兩條$7

星期三合共洗左$231.7

星期四:
買左一個燉盅$59
早餐用左$19
C6話今晚唔想食飯,叫我包雲吞,兩個仔女唔中意吃,就買左河粉煮湯河粉
雲吞皮$10,河粉一斤$10,豬肉$20,蔥$2
蕃茄$5
$125

到星期四為止,已經用左741.8
仲有三日,點算啊?剩返$258.2買送可能都夠吧?

今日終於忍唔住,因為真系好多嘢送。今日已經嚴重超支左,洗左$419
點算啊,我自控能力咁差???

星期六:今日好down,唔知做乜鬼,成個人好似好攰,頭重重,連lunch都唔想煮,帶住兩個出去大快活吃左兩個餐$60.5

老公又話要飲生地豬骨湯,去百X買左兩舊豬骨$32.1,屋企有雞翼同豆豉鯪魚罐頭,就買左油麥菜炒鯪魚罐頭,可樂雞翼。可樂$5.2,油麥菜$7.5
亞女的米粉吃曬,一罐$40
合共$145.3

星期日:今日全日都系食物開支,合共:$120

呢個星期扣除固定開支總共洗左:$1426.1

其實仲有交左$174的電話費,
租金$1364,亞仔續費$1210
加埋固定開支合共:$4174.1


點評

krauterweiblein    發表於 12-11-9 13:47
bb86  add oil  發表於 12-11-6 09:50
CnokMa  加油  發表於 12-11-5 16:34
wcpcelia  add oil  發表於 12-10-28 17:04
kingcow  都幾難,我肯定唔夠  發表於 12-10-28 16:02
美亞  肯定不夠用的.  發表於 12-10-28 13:50
sarali    發表於 12-10-28 13:11


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-10-28 12:29 |只看該作者
一星期都駛唔到一千蚊

點評

krauterweiblein    發表於 12-11-9 13:48
onehundred    發表於 12-11-5 16:22
maggielucas    發表於 12-10-29 19:04
joe_1206    發表於 12-10-29 14:53
chuchu9999    發表於 12-10-28 13:27
偷懶喵星人    發表於 12-10-28 12:30
望咩呀望


子爵府

積分: 13209

好媽媽勳章


3#
發表於 12-10-28 12:30 |只看該作者
你不如個要求再高啲,限500
終於有褲着!


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


4#
發表於 12-10-28 12:30 |只看該作者
bebebibi 發表於 12-10-28 12:29
一星期都駛唔到一千蚊

教下我點樣一個星期都使唔到一千蚊lar??????

我今朝都已經使左三百。。。。
所以唔計今日


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


5#
發表於 12-10-28 12:32 |只看該作者
YUKIYAN 發表於 12-10-28 12:30
你不如個要求再高啲,限500

咁樣等於連送都唔使買。。。我唔食,C6同兩個化骨龍都要食

點評

YUKIYAN  哈哈,sorry ,我以為淨係自己洗  發表於 12-10-28 16:15


伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


6#
發表於 12-10-28 12:32 |只看該作者

引用:Quote:一星期都駛唔到一千蚊教下我點樣一個

原帖由 rebeccalin 於 12-10-28 發表
教下我點樣一個星期都使唔到一千蚊lar??????

我今朝都已經使左三百。。。。
你三百蚊係買九咩先?


男爵府

積分: 5702


7#
發表於 12-10-28 12:32 |只看該作者

引用:一星期都駛唔到一千蚊

原帖由 bebebibi 於 12-10-28 發表
一星期都駛唔到一千蚊
但樓主要買送,又難啲喎!




伯爵府

積分: 15258

陪月勳章


8#
發表於 12-10-28 12:32 |只看該作者

引用:Quote:教下我點樣一個星期都使唔到一千蚊la

原帖由 maggie625 於 12-10-28 發表
你三百蚊係買九咩先?
買左咩


男爵府

積分: 9322


9#
發表於 12-10-28 12:33 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,由聽日起,我要。。。求各位支持同監察

加油!!!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-10-28 12:33 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,由聽日起,我要。。。求各位支持同監察

一個星期駛$1000已叫慳家,原來我同樓主係完全兩個世界嘅人

點評

家龍mA  x2  發表於 12-11-9 22:47
chuchu9999    發表於 12-10-28 13:28
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-10-28 12:33 |只看該作者

引用:Quote:一星期都駛唔到一千蚊但樓主要買送,

原帖由 Creamy980 於 12-10-28 發表
但樓主要買送,又難啲喎!
我連買餸真係1星期用不到1千啊




男爵府

積分: 5702


12#
發表於 12-10-28 12:34 |只看該作者

引用:Quote:一星期都駛唔到一千蚊教下我點樣一個

原帖由 rebeccalin 於 12-10-28 發表
教下我點樣一個星期都使唔到一千蚊lar??????

我今朝都已經使左三百。。。。
不如你首先計計每月一定要洗既開支先啦!之後先再計你既零用〜




用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-10-28 12:34 |只看該作者
rebeccalin 發表於 12-10-28 12:30
教下我點樣一個星期都使唔到一千蚊lar??????

我今朝都已經使左三百。。。。
平時一至五返工放工都係用搭車同食早餐錢放工買餸煮飯帶埋聽日lunch box
星期六日唔係個個星期去街
所以一個星期都係用幾百蚊到

望咩呀望


水晶宮

積分: 53075

熱血金章 至尊種植勳章 畀面勳章 2011精緻種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 12-10-28 12:35 |只看該作者

引用:一個星期駛$1000已叫慳家,原來我同樓主係

原帖由 Giant 於 12-10-28 發表
一個星期駛$1000已叫慳家,原來我同樓主係完全兩個世界嘅人
我同你係一個世界



點評

chuchu9999  give me 5  發表於 12-10-28 13:29


珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


15#
發表於 12-10-28 12:35 |只看該作者
maggie625 發表於 12-10-28 12:32
你三百蚊係買九咩先?

萬寧買左兩pack大包濕紙巾用左二十蚊coupon,自己俾$70.9,換張大豆被229

仲有帶兩個仔女去M記吃早餐$30(個仔乖,獎勵到十個貼紙,就帶距去一次一個月一兩次)

今日仲未買餸,加埋買送,都可能要四舊水先得


用戶要求終止服務

積分: 56846

畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-10-28 12:36 |只看該作者
Creamy980 發表於 12-10-28 12:32
但樓主要買送,又難啲喎!
咁如果餐餐都大魚大肉,海鮮鮑蔘翅肚當然唔得啦,普通家常便飯一定夠
望咩呀望


水晶宮

積分: 63619

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


17#
發表於 12-10-28 12:38 |只看該作者

回覆:rebeccalin 的帖子

其實樓主係咪會常去超市買野既人?如果成日買零食,飲品就真係會好多花費。

Childhood is journey, not a race.


男爵府

積分: 7715


18#
發表於 12-10-28 12:38 |只看該作者

回覆:我唔要做敗家婆,由聽日起,我要。。。求各位支持同監察

無事出街少破財

點評

bu-b  agree,我唔出街時都可以好慳  發表於 12-10-29 15:59
ajclub  Agreed!  發表於 12-10-29 11:13


男爵府

積分: 5702


19#
發表於 12-10-28 12:38 |只看該作者

引用:Quote:但樓主要買送,又難啲喎!我連買餸真

原帖由 晴B媽 於 12-10-28 發表
我連買餸真係1星期用不到1千啊
咁利害一日三餐加買送$100冇走啦!剩番$300我計買屋企用品、或個仔既野




珍珠宮

積分: 31010

牛年勳章


20#
發表於 12-10-28 12:40 |只看該作者
其實好多嘢唔系使自己身上0架,我兩個仔女一個三歲幾,一個歲幾,奶粉尿片,睇醫生唔少錢
有時仲會買少少零食。。。
D錢唔系我自己使左0架
大家唔好誤會好唔好

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo