在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 3491


1#
發表於 12-11-10 11:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


2#
發表於 12-11-10 12:01 |只看該作者
cat_ysl 發表於 12-11-10 11:14
請問員工如果辭職, 通知期為7日, 但老細比員工可即時離開,
請問公司需要比個7日通知期薪金給員工麻? ...

員工自己辭職, 老闆同意吾洗佢補7日通知期/ 通知金?!

定係老闆炒佢? 老闆先要比7日通知期/ 通知金個同事!


水晶宮

積分: 54392


3#
發表於 12-11-10 12:28 |只看該作者
員工辭職..老闆即時ok可以即走...照計老闆都可以吾駛比e 7日糧個員工..因為員工自己吾做..理應做7日就走得..當然有糧出,..但你個情況係老闆ok 員工即走吾駛做夠7日..相信個員工拿拿聲應承啦..仲攪甘多野咩!


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 12-11-10 12:44 |只看該作者
本帖最後由 09729loklok 於 12-11-10 12:45 編輯

我覺得唔需要
因為唔係老闆即時炒人

但我唔係ADMIN

只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


子爵府

積分: 14620


5#
發表於 12-11-10 18:11 |只看該作者
09729loklok 發表於 12-11-10 12:44
我覺得唔需要
因為唔係老闆即時炒人
我都係咁認為, 但問左勞工處, 除非雙方面同意, 否則老闆都要付足個7日工資


子爵府

積分: 12947


6#
發表於 12-11-11 11:08 |只看該作者

回覆:辭職計糧一問.

如果你辭職又堅持要返多7日、但你老細又唔想、而佢堅持要你即走咁佢咪要賠7日~




珍珠宮

積分: 41288


7#
發表於 12-11-11 12:28 |只看該作者

引用:如果你辭職又堅持要返多7日、但你老細又唔

原帖由 milkteabb 於 12-11-11 發表
如果你辭職又堅持要返多7日、但你老細又唔想、而佢堅持要你即走咁佢咪要賠7日~



...
同意



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo