懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 21


1#
發表於 06-5-24 09:06 |只看該作者

我真的好煩ah~妳們可以幫我嗎??

Hi~各位好~

我在20/5那天在醫院,照了u/s,度了bb頸皮,但要到下個月尾先抽血,所以都好擔心~這是第2胎,我已35歲了~

我想知道有冇人知道頸皮厚度點先正常?

我真的好煩ah~妳們可以幫我嗎?? :cry:


大宅

積分: 1084


2#
發表於 06-5-24 09:27 |只看該作者

Re: 我真的好煩ah~妳們可以幫我嗎??

appleapple1999 寫道:
Hi~各位好~

我在20/5那天在醫院,照了u/s,度了bb頸皮,但要到下個月尾先抽血,所以都好擔心~這是第2胎,我已35歲了~

我想知道有冇人知道頸皮厚度點先正常?

我真的好煩ah~妳們可以幫我嗎?? :cry:


醫生應該係即時同你講度出o黎係唔係正常o家喎

我個 friend 講過 under 0.25 就正常 (如果我無記錯o既話 ... 應該唔會係 0.0... 呱)

我就係度頸皮 + 抽血同一日做 (醫生話唔使我行多次喎), 但我個 friend 都係分開做 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo