自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7680


1#
發表於 12-11-11 22:17 |只看該作者
我奶奶叫我地每日放少少燕窩碎係阿女既粥仔度,但日日咁食係咪唔係咁好?佢話高蛋白質喎!

點評

^w^  蛋白質過高會有問題架  不過你最好問下醫生  發表於 12-11-12 21:32
H_A  千祈唔好,會提早發育。  發表於 12-11-12 10:38


水晶宮

積分: 70794

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 貢獻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 hashtag影視迷勳章


2#
發表於 12-11-11 22:18 |只看該作者
好似話唔好, 怕敏感mouth:


大宅

積分: 2703


3#
發表於 12-11-11 22:22 |只看該作者

回覆 回覆:kenobaby的帖子

冇需要,浪費,營養過多,現今bb 點會冇營養。




大宅

積分: 3242


4#
發表於 12-11-11 22:26 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

有咁嘅需要咩?蛋白質好食物都有啦!



子爵府

積分: 13658


5#
發表於 12-11-11 22:27 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

容易有濕疹




大宅

積分: 2392


6#
發表於 12-11-11 22:35 |只看該作者
會早熟..

點評

shpfamily  agree  發表於 12-11-12 10:22


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


7#
發表於 12-11-11 22:35 |只看該作者
我唔會噤做。
My Two Princess


伯爵府

積分: 16699

好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-11-11 22:36 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

有激素驚早發育喎

點評

Abbie_mimi  Yes, no good  發表於 12-11-11 23:24


大宅

積分: 3097


9#
發表於 12-11-11 22:37 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

會早熟!早黎m 早發育架!


侯爵府

積分: 21255

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-11-11 22:40 |只看該作者
rr101305 發表於 12-11-11 22:37
會早熟!早黎m 早發育架!
重可能會引致卵巢生瘤

點評

onehundred    發表於 12-11-12 10:26
家家公主    發表於 12-11-11 22:52


瑪瑙宮

積分: 129375

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 12-11-11 22:43 |只看該作者
雌激素


侯爵府

積分: 24598


12#
發表於 12-11-11 22:44 |只看該作者

回覆:kenobaby 的帖子

駛唔駛咁補。。。再者過多的蛋白質並非係一件好事




水晶宮

積分: 67428

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-11-11 22:44 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

雞蛋同豆腐都有蛋白質,點解要食燕窩


水晶宮

積分: 53378

畀面勳章


14#
發表於 12-11-11 22:46 |只看該作者
不可以


伯爵府

積分: 15320

2023年兔年勳章


15#
發表於 12-11-11 22:47 |只看該作者
燕窩其實是一種用很殘忍的方法取得的食品~
儘量少吃吧~


珍珠宮

積分: 42545


16#
發表於 12-11-11 22:47 |只看該作者
不建議


男爵府

積分: 6533


17#
發表於 12-11-11 22:48 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

唔好。。鄭欣x 。。係一個好例知。。

點評

bosch  咁佢係集各大壞習慣之大成既受害者, 唔關得晒燕窩粥既事...  發表於 12-11-12 04:07


男爵府

積分: 8311


18#
發表於 12-11-11 22:49 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

我囡細過我99話佢瘦都比左盒燕窩我,叫我日日煲粥比個囡食,不過我無理佢。我唔認為bb有需要日日食燕窩囉!




水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


19#
發表於 12-11-11 22:56 |只看該作者

回覆:kenobaby 的帖子

大把食物有蛋白質,洗乜日日食呢d


翡翠宮

積分: 76224


20#
發表於 12-11-11 22:58 |只看該作者

回覆:請問bb女可否日日食燕窩粥?

我唔會咁做


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo