自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-12 16:58 |只看該作者
本身讀緊育嬰院, 下年可以讀多年上k1, 但如果方方n班收既話, 去唔去好?


男爵府

積分: 8381

環保接龍勳章 陪月勳章 爸B勳章


2#
發表於 12-11-12 17:51 |只看該作者
回覆 jkbabe 的帖子

幼稚園好過育嬰園~之前我個女都系育嬰園讀,一夠年齡我就轉讀幼稚園N1班~


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 12-11-12 17:57 |只看該作者

回覆:育嬰園 vs 方方

有人手照顧上N班
無人梗係嬰園啦
假期短、託管時間長
方便在職父母

            


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-12 18:03 |只看該作者

回覆:育嬰園 vs 方方

方方





珍珠宮

積分: 33517

熱血勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 12-11-12 18:20 |只看該作者

回覆:育嬰園 vs 方方

間嬰園係咪連埋幼稚園可以上到k3果啲呀?係的話我會睇佢讀埋n先再諗k,始終咁細個小朋友要轉環境,未必咁易適應到



請勿打招呼~


伯爵府

積分: 18474


6#
發表於 12-11-12 18:22 |只看該作者

回覆:育嬰園 vs 方方

過左2歲育嬰園仲可以俾佢讀?


伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-11-12 20:23 |只看該作者

引用:過左2歲育嬰園仲可以俾佢讀?

原帖由 bibimay 於 12-11-12 發表
過左2歲育嬰園仲可以俾佢讀?
老師話下年9月開學未足兩歲就可以讀多年,我仔10月出世,唔會10月踢佢走


男爵府

積分: 6062

好媽媽勳章 醒目開學勳章


8#
發表於 12-11-12 20:53 |只看該作者

回覆:育嬰園 vs 方方

想當年阿仔係嬰院轉方方架




男爵府

積分: 8149


9#
發表於 12-11-13 04:54 |只看該作者

回覆:育嬰園 vs 方方

方方




伯爵府

積分: 15146

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 12-11-13 09:20 |只看該作者

引用:想當年阿仔係嬰院轉方方架 +

原帖由 sumi5354 於 12-11-12 發表
想當年阿仔係嬰院轉方方架
係育嬰轉方方N班? 咁你覺得邊間好啲


男爵府

積分: 6062

好媽媽勳章 醒目開學勳章


11#
發表於 12-11-13 10:02 |只看該作者

回覆:育嬰園 vs 方方

如果係細B,我覺得嬰院好啲,因為自理會跟得好D,同埋方方如果要插班入,其實好難追返之前學嘅野~佢地都教得幾快~除非你係勤力媽媽啦~
我個係9月B,所以個時要10月先返,我無記錯係8月開學,其實係遲個幾月,但之前都教左唔少,所以阿仔跟唔到,成年N班好似遊雲咁~
但K1一轉校就特飛猛進
同埋我可能黑仔啦,阿仔N班的班主任成年都無打比我講下阿仔在校情況,連頭幾日返都係我忍唔住打去問,所以到K1就即轉校~
如果嗰時知嬰院可以over兩歲都可以過期居留,我諗我唔會去方方


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo