興趣嗜好

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


1#
發表於 12-11-5 08:55 |只看該作者
貓貓由兩個月黎我家開始到而家大半年了,
每日清潔耳仔都會了到黑色野,不過唔係外耳殼,
係比較近耳洞位。我有幫佢滴藥水(下圖綠色個支),但唔見效,都有用洗耳水,都無好轉。


因為貓貓要去打針,我每次都有順便叫醫生睇下佢既耳仔,
SO FAR 見過兩個醫生都話佢既耳仔無事,
咁我就無乜特別理佢,只係繼續洗耳仔。


直至最近貓貓抓耳同搖頭好勁,
我覺得好唔正常,咁岩個時要帶佢去絕育都有叫醫生睇,
佢又話無事,但因為貓貓真係好唔舒服,
咁我就買左D專殺耳蚤既藥同佢滴。


唔滴由自可,一開始滴,
只係滴左第二三日,隻耳仔己經勁多黑色野痴住係耳殼,
而且痴得好實,點整都整唔丟D黑色野,
昨天係第五日發覺越黎越誇張。

請問呢個係唔係正常既殺耳蚤過程?
D黑色真係洗痴得實到點洗都洗唔到,咁做好?
我係唔係要帶佢睇第三個醫生?定係醫生睇左都係只會叫我幫佢洗下耳????
我可唔可以叫醫生幫我洗一次徹底D既?

下面有昨天影既相,同埋我而家用緊既藥(綠色個支係之前用既,無效,所以買左中間透明專門殺蚤個支)







大宅

積分: 4106

玩具勳章 畀面勳章 睛靈勳章


2#
發表於 12-11-5 10:02 |只看該作者

回覆:急問貓貓耳仔(小心有耳屎相)

可能太污穢,不如搵下寵物美容清潔下佢隻耳仔,試下有無幫助先!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 12-11-5 10:05 |只看該作者
winky428 發表於 12-11-5 10:02
可能太污穢,不如搵下寵物美容清潔下佢隻耳仔,試下有無幫助先!
我一直都以為寵物美容係好貴既?
會唔會同睇一次醫生差唔多?


大宅

積分: 4106

玩具勳章 畀面勳章 睛靈勳章


4#
發表於 12-11-5 10:21 |只看該作者

回覆:shinku 的帖子

淨係清潔耳仔通常唔過80蚊!



珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-11-5 10:28 |只看該作者
winky428 發表於 12-11-5 10:21
淨係清潔耳仔通常唔過80蚊!
即係,就算咁污糟都未必有重大事?
如果我帶去醫生到,
佢地會唔會幫我洗架?
定都係開藥比我自己洗?


男爵府

積分: 6449


6#
發表於 12-11-5 10:37 |只看該作者

回覆:急問貓貓耳仔(小心有耳屎相)

你隻貓貓耳仔比較污糟,有臭味既話每日抹兩次啦,發炎既話會超臭而且仲有d液體流出黎,唔好亂用消炎耳水,隻耳仔用慣左,第時真係發炎會難搞,一般帶去睇vet,多數見到咁會幫手用洗耳水抹,唔抹咪要求醫生幫手囉,開到口唔會拒絕你掛




伯爵府

積分: 16663

2018復活節勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-11-5 10:41 |只看該作者
回覆 shinku 的帖子

我個人經驗, 唔好滴咁多藥落貓貓耳仔度, 越滴啲抵抗力越差!

如果睇過獸醫都話冇乜嘢, 佢又唔係 r 到損晒, 就唔使咁擔心, 勤啲用濕嘅綿花球幫佢清咗啲啡色嘢就得, 如果你驚佢有耳蚤, 可以幫佢滴頸 (frontline 嗰類嘢), 一次過預防身上嘅蚤同耳蚤架


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 12-11-5 10:44 |只看該作者
sasara 發表於 12-11-5 10:37
你隻貓貓耳仔比較污糟,有臭味既話每日抹兩次啦,發炎既話會超臭而且仲有d液體流出黎,唔好亂用消炎耳水, ...
我係一日洗兩次呀,咁又無臭,又無液體,真係太好了!
我自己用洗耳水又抺又濕耳仔等d黑色軟化都無用,最擔心既係我見每一次攪貓貓耳仔某一處,佢會慘叫一下(細細聲),
每次都係個個位,
我有d擔心佢個到損左...


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-11-5 10:47 |只看該作者
catcat@cat 發表於 12-11-5 10:41
回覆 shinku 的帖子

我個人經驗, 唔好滴咁多藥落貓貓耳仔度, 越滴啲抵抗力越差!
其實我見藥水話一個療程係15日,
就打算滴個15日試試,
本來我都係就咁洗耳架咋,
但佢R到耳外面紅曬開始無乜毛,
所以我先覺得佢有蚤,
而醫生次次都只係用燈照入去睇,
我有d懷疑唔係要用顯微鏡先睇到有無蚤架咩??
我有用 revolution 滴貓貓,一個月一次,
我想問,係唔係用呢d藥,就一定唔會有蚤?
就算本身有都會被殺死??


伯爵府

積分: 16663

2018復活節勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-11-5 10:54 |只看該作者
shinku 發表於 12-11-5 10:47
其實我見藥水話一個療程係15日,
就打算滴個15日試試,
本來我都係就咁洗耳架咋,
係呀, 如果你有滴頸就冇蚤架喇, 唔使咁擔心, 可能只係貓貓天生耳仔比較多分泌
如果真係生嘢, 係會 r 到流血架!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 12-11-5 10:57 |只看該作者
catcat@cat 發表於 12-11-5 10:54
係呀, 如果你有滴頸就冇蚤架喇, 唔使咁擔心, 可能只係貓貓天生耳仔比較多分泌
如果真係生嘢, 係會 r 到流血 ...
佢就係好痕咁,
r到耳殼紅曬,係咪如果分泌太多都有可能會咁?
係唔係好似jm咁講,
去美容店叫佢地清一次會好d?


耳仔會生野架????


伯爵府

積分: 16663

2018復活節勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-11-5 11:12 |只看該作者
本帖最後由 catcat@cat 於 12-11-5 11:14 編輯
shinku 發表於 12-11-5 10:57
佢就係好痕咁,
r到耳殼紅曬,係咪如果分泌太多都有可能會咁?
係唔係好似jm咁講,

獸醫冇教你正確洗耳仔嘅方法咩?如果係分泌嘅問題, 出去洗一次係冇用架, 要勤啲清潔先得, 而且我隻貓貓比較細膽, 攞去俾人清潔佢會好驚, 得不賞失, 我唔會攞!


你隻係咩貓呀? 如果係摺耳貓, 佢地天生耳仔裡面係比一般貓貓更加彎彎曲曲, 難啲 "fing" 到啲污嘈嘢出嚟, 係要幫佢清潔多啲架...





男爵府

積分: 6449


13#
發表於 12-11-5 11:12 |只看該作者
shinku 發表於 12-11-5 10:44
我係一日洗兩次呀,咁又無臭,又無液體,真係太好了!
我自己用洗耳水又抺又濕耳仔等d黑色軟化都無用,最 ...
出面教滴d耳水入去,之後再抹,但我寧願整濕晒綿花慢慢抹,我怕抹得唔乾,有耳水留左係入面佢會唔舒服,盡量輕輕力抹,果個位皮薄又易敏感,抹完耳仔抓住佢既外耳殼輕輕r 幾野,之前帶去睇獸醫,我見佢係咁抹耳滴左藥會有虱,但多數發現時已經死晒,只要隻虱一吸到d 血就會被毒死


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 12-11-5 11:23 |只看該作者
catcat@cat 發表於 12-11-5 11:12
獸醫冇教你正確洗耳仔嘅方法咩?如果係分泌嘅問題, 出去洗一次係冇用架, 要勤啲清潔先得, 而且我隻貓貓比 ...
有教呀,
但係我唔明白,
我有一直幫佢用 revolution 滴頸,
照計佢唔會有蚤,
但我用洗耳水(醫生都係教我用綿花支入去耳仔),
就洗唔到有乜野出黎,
但我一滴油性藥水,就超多黑色痴曬係耳殼...
係唔係本來內耳有好多黑色,
但d黑色太痴洗耳水洗唔到,
所以要用油性野先洗到耳仔?

其實我都諗,我咁有心機洗左咁耐耳仔都洗唔走黑色,
除非美容店有勁洗耳水,
如果唔係分別唔大???


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 12-11-5 11:25 |只看該作者
sasara 發表於 12-11-5 11:12
出面教滴d耳水入去,之後再抹,但我寧願整濕晒綿花慢慢抹,我怕抹得唔乾,有耳水留左係入面佢會唔舒服,盡 ...
我諗我可能己經整損左佢既耳仔



我想問,洗耳水有無油性架?
睇黎佢真係無蚤但係d黑色太頑強所以水性洗耳水洗唔到...?


伯爵府

積分: 16663

2018復活節勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-11-5 11:29 |只看該作者
shinku 發表於 12-11-5 11:23
有教呀,
但係我唔明白,
我有一直幫佢用 revolution 滴頸,
我未用過油性藥水, 答唔到你, 但如果佢係分泌多嘅, 你仲係咁滴啲油性嘅嘢入去, 唔好咁好囉!

都係嗰句, 個人經驗, 如果佢唔係有病, 唔好滴咁多有藥性嘅嘢入耳仔囉!


珍珠宮

積分: 41288


17#
發表於 12-11-5 11:31 |只看該作者

引用:Quote:sasara+發表於+12-11-5+11:12+出面教

原帖由 shinku 於 12-11-05 發表
我諗我可能己經整損左佢既耳仔
問題好似較復習 最好去看多個醫生?
是捲耳貓? 你那區?



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   


大宅

積分: 4106

玩具勳章 畀面勳章 睛靈勳章


18#
發表於 12-11-5 11:44 |只看該作者

回覆:shinku 的帖子

獸醫多數開藥水或叫你買洗耳水,之後返屋企洗!
如果你唔想帶去寵物店洗,可以上網sesrch 上門寵物美容師!


珍珠宮

積分: 43116

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


19#
發表於 12-11-5 13:46 |只看該作者
mvshop8888 發表於 12-11-5 11:31
問題好似較復習 最好去看多個醫生?
是捲耳貓? 你那區?
普通家貓咋,
住元朗



珍珠宮

積分: 41288


20#
發表於 12-11-5 13:53 |只看該作者

引用:Quote:mvshop8888+發表於+12-11-5+11:31+問

原帖由 shinku 於 12-11-05 發表
普通家貓咋,
住元朗
好靚呀!



近來瘋狂用衣車 梳化套 咕臣 床單 枕袋 被袋 背包都做過   

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo