2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5372


1#
發表於 13-1-1 11:17 |只看該作者
Wish wing wing speaks \"mama \"
soon in 2013...Healthy , happy always!!!!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 5454


2#
發表於 13-1-1 13:07 |只看該作者

回覆:Bit2011 的帖子

哈,wing wing好可愛我同你一樣,好期待藍藍叫媽咪。不過佢竟然會講"家姐",可能我地成日同佢講"家姐"。




男爵府

積分: 6413

BK Milk勳章


3#
發表於 13-1-2 12:19 |只看該作者
回覆 Bit2011 的帖子

wing wing 好可愛咁叻擺post俾媽媽影相


男爵府

積分: 6413

BK Milk勳章


4#
發表於 13-1-2 12:20 |只看該作者
回覆 GLADYS小星星 的帖子

藍藍咁叻識講「家姐」


男爵府

積分: 5454


5#
發表於 13-1-2 14:57 |只看該作者

引用:回覆+GLADYS小星星+的帖子 藍藍咁叻識講「

原帖由 PiscesMama 於 13-01-02 發表
回覆 GLADYS小星星 的帖子

藍藍咁叻識講「家姐」
其實佢唔知咩系家姐,亦唔會對住家姐叫,佢會玩玩下講家姐,我覺得對佢黎講系一種發音。不過BB真系聽得多,會學到架。




男爵府

積分: 5372


6#
發表於 13-1-2 16:37 |只看該作者

引用:哈,wing+wing好可愛我同你一樣,好期待藍

原帖由 GLADYS小星星 於 13-01-01 發表
哈,wing wing好可愛我同你一樣,好期待藍藍叫媽咪。不過佢竟然會講"家姐",可能我地成日同佢講 ...
I always say mami mami to wing wing!!! Ha ha




大宅

積分: 3693


7#
發表於 13-1-3 19:05 |只看該作者

回覆:my baby 6 mths more la- happy new year !!

好有型啊!


男爵府

積分: 5372


8#
發表於 13-1-3 23:31 |只看該作者

引用:哈,wing+wing好可愛我同你一樣,好期待藍

原帖由 GLADYS小星星 於 13-01-01 發表
哈,wing wing好可愛我同你一樣,好期待藍藍叫媽咪。不過佢竟然會講"家姐",可能我地成日同佢講 ...
Tks blue blue ee




男爵府

積分: 5372


9#
發表於 13-1-3 23:32 |只看該作者

引用:回覆+Bit2011+的帖子 wing+wing+好可愛咁

原帖由 PiscesMama 於 13-01-02 發表
回覆 Bit2011 的帖子

wing wing 好可愛咁叻擺post俾媽媽影相
Tks Pisces mama..




男爵府

積分: 5372


10#
發表於 13-1-3 23:33 |只看該作者

引用:好有型啊!

原帖由 Wongbeabea 於 13-01-03 發表
好有型啊!
Tks 豬紅靚ee




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo