跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6024


1#
發表於 06-5-30 18:15 |只看該作者

請問各位BB幾點Sleep?

my baby used to sleep at 12am, but from this wk
dont know why she sleep at 2am and get up at 11am!!!


子爵府

積分: 14766


2#
發表於 06-5-30 18:25 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

阿女八點幾就瞓lu, 不過12點捉佢起身食埋餐奶就瞓到第二朝7點幾8點鐘再食奶奶

2點先瞓, 好似對bb黎講太夜喇, 你 adjust下個time table嘛


子爵府

積分: 10397


3#
發表於 06-5-30 18:44 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

懶豬gg朝朝 成9-11點先食第一餐9 :-(


男爵府

積分: 5671


4#
發表於 06-5-30 18:44 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

我baby 晚上7pm 睡到明早的7:30am, 飲完奶之后又訓到11am, 之后1pm至3pm 又係訓覺時間~~


大宅

積分: 4009


5#
發表於 06-5-30 18:51 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

我個仔通常10點前瞓, 第二朝6點幾7點就起身架啦!


大宅

積分: 1560


6#
發表於 06-5-30 19:02 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

我個B 10點先瞓,第二朝7/8點起身.
好多時夜晚7/8點食奶,結果一日剩係食倒4餐,本來想12點攪醒佢飲多餐,但好似好衰感.



禁止訪問

積分: 13047


7#
發表於 06-5-30 19:15 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2141


8#
發表於 06-5-30 20:07 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

miumiu723,

我個 b 都係, 佢好早就已經一日飲 4 餐 milk, 都係 7/8 點倒飲, 第二日都係 7/8 起身, 但佢起身唔會叫飲 milk, only 食.......手指

係呢你個 b e+ 飲幾多一餐呀?


侯爵府

積分: 22720


9#
發表於 06-5-30 21:13 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

嘩...點解可以7/8pm就瞓咁好瞓嘅? 我個女11點幾-12點瞓, 第二朝8點左右起身.


複式洋房

積分: 420


10#
發表於 06-5-30 23:47 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?


複式洋房

積分: 268


11#
發表於 06-5-31 01:26 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

盈盈11:00-12:00左右SLEEP, 9:00左右起身, 10:00食第一餐99(但通常食5安左右), 再SLEEP.2:00食第二餐(6-7安)

一日4餐99 OR 3餐99+1餐糊糊
11月4日出世的囡囡猪 歡迎參觀HOME@盈盈www.babyhome.com.tw/bb/144751


伯爵府

積分: 15536


12#
發表於 06-5-31 08:46 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

Cinnamon 寫道:
嘩...點解可以7/8pm就瞓咁好瞓嘅? 我個女11點幾-12點瞓, 第二朝8點左右起身.


SAME AS ME......


洋房

積分: 147


13#
發表於 06-5-31 12:57 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

b仔成2點幾先肯瞓,wake up at 9am.食奶再瞓到12點幾. 如果早瞓果日就會半夜起身食奶...點算? :-(
[size=small]朗朗係全人奶bb


侯爵府

積分: 23959


14#
發表於 06-6-1 09:38 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

my baby sleeps at around 8:30 pm & wakes up at around 6:30 pm


男爵府

積分: 5786


15#
發表於 06-6-1 10:59 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

你地阿b好叻阿, 我阿b10:30pm sleep, then 5:30am就起身 la!


別墅

積分: 596


16#
發表於 06-6-1 13:35 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

浩浩通常飲完10:00pm餐milk, 就瞓到第二朝7點幾8點飲第一餐milk.


別墅

積分: 981


17#
發表於 06-6-1 14:48 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

my baby sleeps at around 9:30 pm, wakes up at around 5:30 am, sleeps again at around 8:30am.


大宅

積分: 2103


18#
發表於 06-6-1 15:18 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

你地就好啦, 我個力行仔要12:00左右食完,好彩就食完訓,唔好彩就成點幾兩點先訓,第二朝6:00左右食過再訓到九點度

唔知點解呢兩晚佢轉身轉成粒幾兩粒鐘先肯訓, 轉下一邊望下你,笑一笑,轉下另一邊又望下你,...不停咁轉, 試過整停佢跟住就"忟"了.


大宅

積分: 4927


19#
發表於 06-6-1 16:17 |只看該作者

Re: 請問各位BB幾點Sleep?

Ian BB剛開始晚上8點訓到第二日6點,上個week重要12點補多餐99.
http://www.fx-word.com/img1/20080109/1199888037U.gif

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo