跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5225


1#
發表於 06-5-26 08:40 |只看該作者

BB而家食幾多餐固體食物

各位媽媽

請問BB而家食幾多餐固體食物?

如果食2餐, 係咪中午煮多d食2餐,還是要分開2次煮?

Thanks



禁止訪問

積分: 3892


2#
發表於 06-5-26 08:43 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1349


3#
發表於 06-5-26 14:05 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

我阿B一日食01次爛飯仔,中間俾麵包佢食都當唔到一餐,仲要食夜奶tim!!


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


4#
發表於 06-5-26 14:18 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


5#
發表於 06-5-26 14:26 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

一日, 兩餐杰粥 or 一杰粥一糊, + 5餐奶(已戒夜奶)...
重有上午水果....
如果大人食野俾佢見到, 一定要食埋一份.... 所以通常有白飯/魚/豆腐/雞肉/麵包... 睇下果餐係我o既早午夜邊餐, 睇下痴到咩囉....
夜晚大人食生果又要食.......... 未計果汁....
都唔知佢個 肚仔點裝到咁多野........


複式洋房

積分: 151


6#
發表於 06-5-27 07:35 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

兩餐杰粥 + 5餐奶咁勁

我以為我bb食得多,原來都未算

我bb 一日食兩餐粥 (一碗左右加肉碎,薯仔,菜,節瓜) + 3餐奶 (早午晚)
其他差吾多,見人食咩都要食,仲會開聲叫我比佢食



2005媽咪


子爵府

積分: 11559


7#
發表於 06-5-27 10:56 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

依家世然以食粥仔為主..目前係3 餐粥仔..1~2餐奶..不過要睇下然婆得唔得閒整
世家才俊凌宵揚,然諾有禮人敬仰。 多謝Joycelyn 贈予的詩


子爵府

積分: 12740


8#
發表於 06-5-27 18:53 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

我adrian一日食5meals,第1,3,5meal係milk,第2,4meal係congee,中間飲4oz juice


大宅

積分: 1438


9#
發表於 06-5-28 10:26 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

我個小b一日吃兩餐奶,一餐糊仔,一餐粥仔,但有時她不吃粥仔,會吃奶!


男爵府

積分: 5225


10#
發表於 06-5-29 08:39 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

我阿B就食我少啦
4餐奶,每次6安
中午食大半碗粥仔,有魚或瘦肉或菜
下午茶有少少果蓉或果汁.





別墅

積分: 632


11#
發表於 06-5-29 10:13 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

一日三餐粥仔,中間飯奶。 煙仔餅、BB餅、萍果容做tea。

好食得呀! 好彩唔係好肥炸!!


大宅

積分: 1375


12#
發表於 06-5-30 11:54 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

火龍果你點俾佢食? 攪成水果蓉???

applecarey 寫道:
蘋果仔而家

2餐粥�糊仔 +4﹣5餐奶 (仲飲夜奶)
有時都有D零食+水果


近排成日同我爭食火龍果


禁止訪問

積分: 9241

睛靈勳章


13#
發表於 06-5-30 12:19 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 369


14#
發表於 06-5-31 00:39 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

我個baby每日4餐奶(8安), 中間兩餐粥+糊仔 (好好味)
雷大B係2005年9月18日-瑪麗出世
雷細B係2008年5月28日-瑪麗出世
該用戶已被刪除

15#
發表於 06-6-1 16:02 |只看該作者

Re: BB而家食幾多餐固體食物

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo