論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 8698


1#
發表於 12-11-22 08:12 |只看該作者
我工人係舊约,之前政府話調整人工,我家賤工人無耐就話返鄉照顧阿媽唔做,咁我就話加人工,希望佢留底,起初佢唔肯,但做完一場大龍鳳後,咪又留底.我想問點出糧俾佢至安全,我打算用atm過左3仟7佰幾先,然後再過多個佰幾蚊,之後再簽收兩次.
其實我唔忿氣加人工俾佢,白纸黑字係3仟7佰幾,扭一扭又加人工,咁簽contract有咩用?但依家好難揾人,佢地只会貪得無厭.

點評

333s  佢扭一扭, 咁你就話加人工?  我工人久不久話想回鄉.  發表於 12-11-25 22:29


子爵府

積分: 10325


2#
發表於 12-11-22 08:43 |只看該作者

引用:我工人係舊约,之前政府話調整人工,我家賤

原帖由 bb108 於 12-11-22 發表
我工人係舊约,之前政府話調整人工,我家賤工人無耐就話返鄉照顧阿媽唔做,咁我就話加人工,希望佢留底,起 ...
你咪中晒計囉!你叫佢畀辭職信你,叫佢返去耕田啦!否則以後既日子有排佢扭呀!



點評

LHLMother    發表於 12-11-23 23:56
carol_fu311  SUPER AGREE!  發表於 12-11-23 10:27
Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-11-22 09:47 |只看該作者

引用:我工人係舊约,之前政府話調整人工,我家賤

原帖由 bb108 於 12-11-22 發表
我工人係舊约,之前政府話調整人工,我家賤工人無耐就話返鄉照顧阿媽唔做,咁我就話加人工,希望佢留底,起 ...
吾會加! 就算加都要一條數過 而家加人工丫 怕咩?分開比轉頭話你無加就得啖氣


水晶宮

積分: 68476


4#
發表於 12-11-22 10:02 |只看該作者
$$$$$$事少
係比佢索著鼻子走


侯爵府

積分: 22869

玩具勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章


5#
發表於 12-11-22 10:07 |只看該作者
難搵人但唔係全世界無晒人,我就點都唔會加,除非佢本身做得好好,咁就算佢唔主動問都會加比佢,扭pat pat叫佢返鄉下啦!


珍珠宮

積分: 38486

減齡達人勳章


6#
發表於 12-11-22 10:08 |只看該作者

回覆:工人扭加人工,你地點加?

工人扭計加人工,你覚得值唔值先?如係一個好工人,個百幾蚊咪豪比佰,但如你覚得唔值咪叫佢比辭職信你,出糧我覚得照簽舊價。




大宅

積分: 4268


7#
發表於 12-11-22 10:42 |只看該作者

回覆:工人扭加人工,你地點加?

可能我是ftm,所以姐姐都没有要求加人工(現$3580),她做滿一年時,反而我就比咗一次bonus佢. 但同佢講bonus是不定時和銀碼. so far到現在她都不過不失.


伯爵府

積分: 15536


8#
發表於 12-11-22 11:26 |只看該作者
樓主可同工人協商做滿一年才發一次bonus (金額相等如一年salary difference).

within呢段時間, 工人想走/做得唔好, 即刻搵新工人.

我唔會個個月咁出俾佢囉.


男爵府

積分: 8698


9#
發表於 12-11-22 11:52 |只看該作者
其實佢做得一般, 尚可接受, 問題係我地無人take care小朋友, 佢ok, 諗住又難請人, 咪加俾佢, 希望佢留底, 佢玩完一套大龍鳳後, 問我加幾多, 我話3900, 佢之後話要額外請人揍佢小朋友, 要求加到4000, 我唔肯, 我老公話只可加到政府新公佈既人工.

其實佢真係貪得無厭, 又要放成個月假又要加人工, 哎, 真係俾佢牽著鼻子走. 我可以點做?agency話最怏要2.5個月至有bun, 仲要係你揀岩既話. 講真, 耍加人工俾佢, 我真不忿.

點評

LHLMother    發表於 12-11-23 23:58


男爵府

積分: 6985

畀面勳章


10#
發表於 12-11-22 11:57 |只看該作者
現在開始揾工人吧!

點解要比佢食住你?


水晶宮

積分: 67215


11#
發表於 12-11-22 13:07 |只看該作者
可能好快又再扭你加
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


男爵府

積分: 5203


12#
發表於 12-11-22 15:50 |只看該作者
扭得你加一次就會有第二次
唔好呀


水晶宮

積分: 74328


13#
發表於 12-11-22 15:59 |只看該作者
呢個世界既買賣價格,都係睇下需求與供應邊方面多D.
依家個市,(好)工人供應少,你唔要你工人,大把人等住請.
你都係計過條數,覺得請個新工人,都係要比番咁多錢,仲要加agent fee,機票,所以先至加錢留人姐.

至於話簽左合約,但合約都可以解約架,佢比足通知期你,又無玩野,已經算係正常行為,個個打工仔都可以另謀高就架啦,何況工人知道政府加左最低工資,一跳槽就可以加人工.走都好正常.唔走就係好好既工人啦.

我唔係幫住你工人,我係幫你搵條出路,順番條氣乍.
睇開D,自己唔洗咁嬲.


水晶宮

積分: 74328


14#
發表於 12-11-22 16:14 |只看該作者
bb108 發表於 12-11-22 11:52
其實佢做得一般, 尚可接受, 問題係我地無人take care小朋友, 佢ok, 諗住又難請人, 咪加俾佢, 希望佢留底, ...

你可以請本地EE,社區保母,
搵親戚朋友幫手,
又或放係育嬰園,
但每個方案都貴過你工人既人工.
唯一好處就係唔比你工人食住你.

此外,佢放成個月假,係因為佢有咁多假,定係佢想額外放多D?
如果係佢應得既,咁你真係要放比佢架噃.


別墅

積分: 528


15#
發表於 12-11-22 16:55 |只看該作者
我自己覺得如果做得ok, 就加比佢, 不過要睇表現, 如果果個月好差, 我可以比少d or 唔比, 要佢promise 努力做..... 講真請過個新又係要比新人工, 仲要比 agent $$, 仲要未必一定好過次前e 個, 仲要由頭教, 最煩係要小朋友適應佢地....(e 個抄左, 要習慣第二個, 如果2nd 又唔好, 又要習慣第3 個, 我自已就係咁縑第一個成日sms, 話極都唔聽抄咗,第2 個有4 年 exp. 衰到嘔, 宜家佢抄我,我又要再搵人, 可憐仔仔成個月先習慣, 3 個月又走又要嚟過.....)
早排話加人工就已經開始e 個工人扭計潮, 聽講有 d 傭主如果自問工人好好洗都會主動話加返比佢, 而且如果d 工人已經完咗 2 年 contract 佢抄你又唔洗離hk又唔洗再借 $$ 可以再打新工, 佢真係可能走....
老實講打工仔個個都想加人工啦, 仲要一放假個個 friend 都話有, 自己冇就做嘢都冇心機啦. $1xx 對hk 人嚟講其實唔係d 咩.....
我覺得可以加個一個月, 如果唔好自己再搵定後備好過你話唔加佢, 轉頭抄你你就煩


侯爵府

積分: 20040

BK Milk勳章


16#
發表於 12-11-22 17:56 |只看該作者
做的好唔使距出聲我會自己醒距 扭我??

小心跳草群舞連條底都無埋呀 :;pppp:


男爵府

積分: 8698


17#
發表於 12-11-22 17:57 |只看該作者

引用:Quote:bb108+發表於+12-11-22+11:52+其實佢

原帖由 方方媽媽 於 12-11-22 發表
你可以請本地EE,社區保母,
搵親戚朋友幫手,
又或放係育嬰園,
佢放no pay leave. 黎左都唔夠1年,就係咩都係佢話,起初話阿媽病,無人睇细路,唔走唔得,跟住我地加人工留佢,佢話要考慮,過幾日就話要返去一個月,settle屋企野,之後返,過幾日又話揾人take care佢对细路難,又話要返去一星期後至confirm我做唔做,好啦,到戲肉,佢問我加幾$人工,我話3900, 佢諗左一晚,第二日要求4000,頂,由此至终,大話連篇,貪得無厭.


禁止訪問

積分: 1363


18#
發表於 12-11-22 18:36 |只看該作者

回覆:bb108 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8698


19#
發表於 12-11-22 18:47 |只看該作者
本帖最後由 bb108 於 12-11-22 18:57 編輯
chynnamama 發表於 12-11-22 16:55
我自己覺得如果做得ok, 就加比佢, 不過要睇表現, 如果果個月好差, 我可以比少d or 唔比, 要佢promise 努力 ...

agree, 因為無人幫手, 重新請一個又要洗一大筆, 仲要未必一定好過e 個, 所以老公咪話照等佢一個月, 加人工到政府的建議, 但我真係不忿, 學其他jm話齋, 有一次就有第二次, 而且佢已佔上風,好似無左佢唔得. 我怕日後更諸多要求.
我都想按表現加, 但佢係要fixed inc.個隻, 原本政府新議案對我無影響, d工人真賤, 政府由35xx加到37xx, 我個ex賤工人黎左1 mth就要走(因為佢係舊約), 依家加到39xx, 我又要加俾現在的工人, 頂, 簽左約以為對自己無影響, 兩次政府加班賤精人工, 我由無影響變成受害者, 天理何在?


子爵府

積分: 10325


20#
發表於 12-11-22 18:47 |只看該作者

引用:其實佢做得一般,+尚可接受,+問題係我地無人

原帖由 bb108 於 12-11-22 發表
其實佢做得一般, 尚可接受, 問題係我地無人take care小朋友, 佢ok, 諗住又難請人, 咪加俾佢, 希望佢留底, ...
好明顯你加到3900佢都唔滿意,佢有排扭之餘你有排受氣。



Mama likes you, Mama loves you, Mama adores you.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo