親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


1#
發表於 12-12-31 10:04 |只看該作者
本帖最後由 seaheart88 於 12-12-31 10:45 編輯

話說我今次去箱根住了1晚....
是露天溫泉房 , 包一泊兩食....

但遇上隔離一個奇怪的香港家庭 , 點解我咁講呢...
雖然我們2天也沒遇上 , 但在房內很清楚聽到小朋友說廣東話... 所以我肯定是港人.

奇怪的事是 , 他們一家雖然book 了貴房 , 但2天都無外出吃飯 , 包括早,晚 , 即是只選(素泊) ...
附近又無食市 , 要落山先有得吃... 咁即係要拿凍便當 or 帶杯麵才過得夜晚 .... (一之湯是全部人4樓吃 ,無入房吃的)

其實想問大家jm , 有小朋友的會唔會咁做呢?? 好像很怪... (純粹好奇)


原以為有機會外地同酒店遇上港人 , 食飯傾2句 , 問下d箱根行程 , 看下有咩大家應去未去... 可惜也遇不上... 早上我吃過早餐....下來 , 已見職員執他房了....
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


水晶宮

積分: 57108


2#
發表於 12-12-31 12:19 |只看該作者
可能人地出左去食,你唔知姐


翡翠宮

積分: 97287


3#
發表於 12-12-31 13:07 |只看該作者

回覆:如果1家3口去日本溫泉酒店你們會唔會咁做呢??





<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 18707

醒目開學勳章


4#
發表於 12-12-31 13:28 |只看該作者
seaheart88 發表於 12-12-31 10:04
話說我今次去箱根住了1晚....
是露天溫泉房 , 包一泊兩食....
以前住旅館d朝夕食會送入房,尤其係食懷石料理,唔一定要出飯堂食


象牙宮

積分: 220253

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 12-12-31 15:05 |只看該作者
seaheart88 發表於 12-12-31 10:04
話說我今次去箱根住了1晚....
是露天溫泉房 , 包一泊兩食....
一之湯食飯分2段時間, 可能你咁啱遇唔到啫


寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 12-12-31 19:05 |只看該作者

回覆:如果1家3口去日本溫泉酒店你們會唔會咁做呢??

噁會怪, 食野唔係平, 佢地可能買癗好多野係房到食呢




侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


7#
發表於 12-12-31 23:28 |只看該作者

回覆:如果1家3口去日本溫泉酒店你們會唔會咁做呢??

早餐2個鈡,可能人地一早食完已經出發呢

仲有你只聽見聲唔見人,可能係




公爵府

積分: 27116

好媽媽勳章


8#
發表於 12-12-31 23:36 |只看該作者
或者人地先駕出去食, 又或者有日本朋友一齊外出食哩


翡翠宮

積分: 93975

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-12-31 23:39 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

箱根

去旅行,唔好理人咁多野,即使係香港人
◕順其自然啦~♥ ◕


侯爵府

積分: 24223

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 13-1-1 10:50 |只看該作者
食野唔使出房食架, 如果真係貴房, 好多時早晚兩餐在房內有人幫你set好哂份餐, 唔使去餐廳食架. 我地都試過好多次了.


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


11#
發表於 13-1-1 12:29 |只看該作者

引用:食野唔使出房食架,+如果真係貴房,+好多時早

原帖由 小黑咪 於 13-01-01 發表
食野唔使出房食架, 如果真係貴房, 好多時早晚兩餐在房內有人幫你set好哂份餐, 唔使去餐廳食架. 我地都試過 ...
一之湯本館是沒有入房食的,全上4樓,貴房只是房附露天溫泉,不同雪月花,强羅花壇個d有個管家跟set餐舖床咁高級



喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


子爵府

積分: 13156


12#
發表於 13-1-2 21:14 |只看該作者


瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 13-1-3 10:30 |只看該作者
有可能小朋友唔舒服, 所以冇出外食


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


14#
發表於 13-1-3 11:03 |只看該作者

引用:有可能小朋友唔舒服,+所以冇出外食

原帖由 kitbebe 於 13-01-03 發表
有可能小朋友唔舒服, 所以冇出外食
精神過鬼,好生猛,因我toliet個位是他們露天溫泉的旁邊聽得好清楚

喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo