樓市動向

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 577


1#
發表於 06-6-3 11:36 |只看該作者

外牆滲水

間屋入咗伙成7年, 啲排係咁落雨, 發現房有幅牆滲水, 想問係邊個負責? 管理處會唔會整, 一話要自己整? 要自己整的話, 咁咪好麻煩囉! 知唔知要幾$度? 又或者有冇啲易啲既方法可以自己攪掂到?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo