懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18129

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 06-6-5 09:25 |只看該作者

健康院一問

我而家有


大宅

積分: 2369


2#
發表於 06-6-5 10:07 |只看該作者

Re: 健康院一問

有左醫生証明就得啦,你成兩個幾月啦,快D帶埋醫生証明同身份證去啦。
不過留意健康院有分星期幾收新症架,你問清楚先好去呀,唔係日日都得架。


大宅

積分: 3573


3#
發表於 06-6-5 10:12 |只看該作者

Re: 健康院一問

我覺得去醫院好啲, 因為到最尾你都要去醫院生.


伯爵府

積分: 18129

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 06-6-5 11:51 |只看該作者

Re: 健康院一問

仲有冇媽咪可以幫我,因為我表姐和伯娘都叫我等三個月先,但她們那時都有去私家,我則沒有,因為我家附近都沒有,要睇要搭好耐車,所以想去健康院。



大宅

積分: 3573


5#
發表於 06-6-5 12:17 |只看該作者

Re: 健康院一問

我本身住大埔, 但係每次檢查都係廣華, 每個月先一次, 唔緊要啦. 去私家都係尖沙咀, 路程遠都無辦法呀

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo