自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 43610

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 12-11-28 16:30 |只看該作者
亞仔二年級, 今次考試成績開始跟不上, 英文不合格, 平時上課不專心, 性格反叛 但轉數快, 已有出去功課班, 每日功課班連溫習默書, 測驗, 由於功課班太多人, 所以不能有甚麼要求良好成績結果, 學校每星期都要默中, 英文, 星期六只有一項興趣班(游水), 星期日上午學3 小時英文 (劍橋+Phonics), 另星期六, 日我也有跟他溫習, 我每次想起他的成績, 已哭了幾次, 我媽已叫我放鬆, 否則再下去, 怕我有抑鬱病, 有朋友亦說, 考試成績好, 不代表以後的成就, 講就容易, 但我也不能釋懷. 我很辛苦, 點解現在小朋友要咁慘, 沒有了快樂的童年, 連假期也只能在家溫習, 我也就快爆煲了. 有沒有家長可以完全不理會成績 每逢假期可以帶小朋友出去走走?


水晶宮

積分: 68485


2#
發表於 12-11-28 16:36 |只看該作者
relax...因材施教

點評

leehk35  同意  發表於 12-11-28 17:22


珊瑚宮

積分: 113446


3#
發表於 12-11-28 16:37 |只看該作者
提議樓主姊妹睇下
心中的小星星
唔知有冇更大既啟發呢?
生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


子爵府

積分: 10773


4#
發表於 12-11-28 17:20 |只看該作者
唔好咁緊張啦...不過唔合格就差D~~mouth:
其他科如佢自己攪得掂..就唔好太逼緊啦...
放鬆D..大家心情好D..可能有意想不到既校果呢~~
不過一般傳統學校又實在有太多功課同默書測驗了..
無計!!加油呀~~


男爵府

積分: 8428


5#
發表於 12-11-28 17:29 |只看該作者

回覆:壓力好大, 就快爆煲

你同以前嘅我差唔多!只可以叫你放鬆啲,得嗰7歲其實仲好細,慢慢教,唔好容易發脾氣!教細路係要好多耐性,愛心,包容!加油


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


6#
發表於 12-11-28 17:30 |只看該作者
我!!!!!!


禁止訪問

積分: 67964


7#
發表於 12-11-28 17:35 |只看該作者

回覆:壓力好大, 就快爆煲

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8311


8#
發表於 12-11-28 17:36 |只看該作者

引用:亞仔二年級,+今次考試成績開始跟不上,+英文

原帖由 ilovematthew 於 12-11-28 發表
亞仔二年級, 今次考試成績開始跟不上, 英文不合格, 平時上課不專心, 性格反叛 但轉數快, 已有出去功課班, ...
多稱讚多鼓勵多發現微少進步,送去功輔班不等同是解決辦法,要給小朋友知道他不是孤獨,你是在支持他,與他同行。即使要留班,也要正面看待,跟他洗腦是這是好的,否則只會令小朋友討厭讀書。




伯爵府

積分: 19718

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 12-11-28 17:42 |只看該作者
放鬆吧, 我仔二年級上學期測驗英文都唔合格. 我都無鬧無罰. 還給他少少鼓勵, 讚佢已做得好好. 叫個仔繼續努力. 之後的考試測驗都有70幾80幾分. 剛剛測驗仲科科90幾. 唔好比太大壓力自己同小朋友. 你既壓力同唔開心會傳給小朋友, 到時個小朋友壓力仲太過你時好易有反常行為的. 一/二次失敗唔係代表永遠都失敗. 希望樓主明白.


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


10#
發表於 12-11-28 17:44 |只看該作者
樓主, 唔好意思.... 有D 長, 但希望幫到你/小朋友!


同事個囝依家 F.6, 係小學2年班時,

因為小朋友操行上有問題,

經由學校轉介去做評估......

得出來答案係, 小朋友 智商高達190幾.....

同事兩公婆都係在職(佢地係國內大學畢業, 之後由香港家人申請來香港定居)

佢地無太多時間去了解及關心小朋友,

到發現操行問題後, 同事作多方面了解探討小朋友的反叛行為

原來, 小朋友覺得上課太沉悶, 因為智商太高,

老師唔教都可以明白晒, 但係又唔願意專心上堂,

小學已經被迫跳升兩班.......

到F.1 後, 同事反對再跳升, 因為會對小朋友心智好大影響 (同班同學年紀有差距)

呢個反叛行為, 一直得唔到解決方式,

直到F.2時, 被校長發現小朋友係某方面有好突出專長而對佢作出全面評估,

校長睇番小朋友個人記錄, 先知道原來係一個智商190幾....

由個一刻開始..... 小朋友得到學校老師重用,

更加為學校得到無數獎項.

性格亦由反叛變為平易近人.

同事兩公婆係呢十年間, 付出左好多愛心.....

但原來都不及老師及校長的鼓勵來得重要!




認真就輸了!


水晶宮

積分: 58986

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


11#
發表於 12-11-28 17:51 |只看該作者
放鬆, 放鬆...........................

你嘅心態禾明, 你嘅壓力禾都好明, 因為禾曾經試過你呢個階段, 不過禾小朋友唔係fail, 係啱啱合格 (果科係數學). 每次都驚下一次會fail.

禾想話比你知, 劍橋對考試成績茅幫助, 只係嫁妝一張, 仲要係要攞哂15盾, 先叫好睇.

PHONICS 就可以幫助串字, 如果你小朋友默書茅問題, 就應該QUIT 左PHONICS, 搵專科補習.

日日去功課班嘅目的只係求佢做哂功課.

基本工都係果句, 每晚同佢溫返果日教嘅野.

佢而家先2 年, 到佢到p.4 時仲得人驚, 因為比3 年級唔係跳一級, 係跳左2 級

喊出來係c 服d, 不過同老公傾下, 睇下可以點做.

加油!


伯爵府

積分: 16417


12#
發表於 12-11-28 17:51 |只看該作者
本帖最後由 angiecarl 於 12-11-28 17:53 編輯

我唔知算唔算係妳講嘅"完全不理會成績, 每逢假期可以帶小朋友出去走走?"

我個囡資質麻麻, 都係成績平平, 英文測驗仲唔及格添, 我平時有俾佢補習, 逄默書, 測驗, 考試前都會同佢溫習, 但都係唔及格, 我知道佢都唔想亦會感覺到佢有啲內疚, 所以我唔會以地獄式溫習, 唔想佢驚咗返學讀書, 放假咪俾佢休息下囉. (其實自己都要休息咖)

(純粹我個人諗法) 我一直都認為讀書成績唔係一切, 尤其佢地仲細囉


珊瑚宮

積分: 118281


13#
發表於 12-11-28 17:57 |只看該作者
不如星期六安排埋英文啦,星期天一定要做身心活動,有日休息, 可能對你同個仔都好唔同,

長期拉到繃繃緊,真係會PEAR架。  


伯爵府

積分: 15922

BK Milk勳章


14#
發表於 12-11-28 17:57 |只看該作者
補充, 補充!

我囝囝雖然得21個月人仔,

但我希望佢長大後, 待人處事比成績好!
認真就輸了!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo