興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8592


1#
發表於 12-11-23 17:46 |只看該作者
壓縮outlook express 郵件時死機, 好多郵件無左,係咪因為我 outlook express 太多email 同埋死左機,所以唔見左啲大部份email,有無辦法可以取回,我試過備份左所有郵件,有成5g ,去返outlook express 做匯入,但都只係匯入返現有係oe 的郵件,請問有無人幫到我,thanks


複式洋房

積分: 334


2#
發表於 12-11-29 11:38 |只看該作者
依個BUG 好出名既


伯爵府

積分: 17222

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-11-29 14:43 |只看該作者
尼個真係要高人先可以解決到, 我同你個情況一樣, 都係無辦法的.

點評

BL715    發表於 12-11-29 15:37


大宅

積分: 3106


4#
發表於 12-12-3 09:45 |只看該作者

回覆:壓縮outlook express 郵件時死左機,好多郵件無晒,pls help ~~~

據說Outlook Express個folder如果大過1G就已經出現唔穩定,所以喺佢未"壯大前"轉去Miscoft Outlook就可解決唔穩定問題!
以你現時情況其實可以解決,我以前試過,不過而家唔太記得點做!





珍珠宮

積分: 33026

開心吸收勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-12-3 12:09 |只看該作者
本帖最後由 linggo 於 12-12-3 12:10 編輯

回覆 BL715 的帖子

試下呢隻 recovery 返你個 5GB DB.
datanumen advanced office repair
好耐前, 曾經為同事整過....什麼都試下囉...

# 記得抄起一份先嘗試.
outlook express 個 '壓縮' 係唔可靠. 自己人手搬先可信.
阿仔...你心裡團火仍在嗎?....


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo