自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25979


1#
發表於 12-11-29 08:49 |只看該作者
你地會用幾多? 用唔用得晒?我食得好甜都係用到一半(3片熱香餅)



點評

961123    發表於 12-11-29 11:10
ivory0915  x 2 ~  發表於 12-11-29 09:44


大宅

積分: 4098


2#
發表於 12-11-29 08:52 |只看該作者

引用:你地會用幾多?+用唔用得晒?我食得好甜都係

原帖由 mondymondy 於 12-11-29 發表
你地會用幾多? 用唔用得晒?我食得好甜都係用到一半(3片熱香餅)
我都覺得---超甜喇




大宅

積分: 2326


3#
發表於 12-11-29 08:52 |只看該作者
我用三分一.其他都是浪費.


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-11-29 08:53 |只看該作者
用好少, 一半左右啦


水晶宮

積分: 60076

好媽媽勳章 大廚勳章


5#
發表於 12-11-29 08:53 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

一盒半甘我食超甜



---生命無價,請支持領養---


伯爵府

積分: 15421

BK Milk勳章


6#
發表於 12-11-29 08:54 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

從來唔用



點評

yoma1975  X3  發表於 12-11-29 12:38
nn010  x2  發表於 12-11-29 10:00


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-11-29 08:55 |只看該作者
1/4OR1/5


男爵府

積分: 7004

畀面勳章


8#
發表於 12-11-29 08:58 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

我用3分1到咋,反而牛油會問佢拎多夠,一塊熱香餅一夠牛油:;pppp:




珍珠宮

積分: 30886

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-11-29 08:59 |只看該作者
唔用, 次次都比返佢


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-11-29 08:59 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

從來唔食,會拎兩包果醬揸

緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 6591


11#
發表於 12-11-29 09:02 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

我食五分一!又係會攞多個牛油


公爵府

積分: 26508


12#
發表於 12-11-29 09:03 |只看該作者
1/4左右啦!夠甜就算了,牛油都冇用晒!


子爵府

積分: 10709


13#
發表於 12-11-29 09:03 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

半盒




公爵府

積分: 25979


14#
發表於 12-11-29 09:04 |只看該作者
meko~ 發表於 12-11-29 08:53
一盒半甘我食超甜
一盒半...? 嬴晒.....


複式洋房

積分: 147


15#
發表於 12-11-29 09:04 |只看該作者

引用:你地會用幾多?+用唔用得晒?我食得好甜都係

原帖由 mondymondy 於 12-11-29 發表
你地會用幾多? 用唔用得晒?我食得好甜都係用到一半(3片熱香餅)
我同我老婆都中意會用曬


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


16#
發表於 12-11-29 09:06 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

我無用到。齋食餅。唔想食太甜




男爵府

積分: 6198


17#
發表於 12-11-29 09:06 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

一半


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 12-11-29 09:07 |只看該作者
用哂一盒,我鍾意食甜


男爵府

積分: 8895

hashtag影視迷勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 12-11-29 09:09 |只看該作者

回覆:想問下… 麥當當嘅熱香餅糖漿…

一半




禁止訪問

積分: 4069


20#
發表於 12-11-29 09:37 |只看該作者

回覆:mondymondy 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo