自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 12-11-29 10:11 |只看該作者
係晌返工前幾耐通知公司manager ga?我返10點,我有個同事就次次差唔多夠鐘先通知,今日仲誇張,10:10am先話病?!



點評

ShinTeresa  15分中內都ok 太早打去 同事唔會聽電話, 鬧c你timmouth:  發表於 12-11-29 12:16


琥珀宮

積分: 185336

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


2#
發表於 12-11-29 10:13 |只看該作者
prettyoni 發表於 12-11-29 10:11
係晌返工前幾耐通知公司manager ga?我返10點,我有個同事就次次差唔多夠鐘先通知,今日仲誇張, ...

OK丫, 可能佢怕太早冇人聽電話呢...
如晴報或任何記者刊登此留言, 必追究。因為我唔認為係度講就預左比人抄!!!


伯爵府

積分: 16837


3#
發表於 12-11-29 10:14 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

反9點咪9點打去囉,當然打公司電話,唔會打同事手提囉



芭芭拉


禁止訪問

積分: 67964


4#
發表於 12-11-29 10:14 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 434303

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 12-11-29 10:18 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

我會一早起身講(係平時返工起身既時間)


瑪瑙宮

積分: 139308

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 12-11-29 10:21 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

以前份工office 24小時有人,要at least 2 hours打去report sick,及一定要用公司醫生嘅假紙,仲要由診所fax過去,麻煩:;pppp:




子爵府

積分: 12054


7#
發表於 12-11-29 10:21 |只看該作者
我會whatsapp


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


8#
發表於 12-11-29 10:24 |只看該作者

引用:我會whatsapp

原帖由 spen@sa 於 12-11-29 發表
我會whatsapp
我都係
太約返工時間啦
我老細sick leave都會whatsapp我

Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-11-29 10:25 |只看該作者
我公司返10點, 講明10:30 前要打返去請假, 否則當礦工.


子爵府

積分: 10225

叻叻勳章


10#
發表於 12-11-29 10:26 |只看該作者
以前係返工時間打返去~ 而家7點到(返工時間) 就whtsapp我老細~


子爵府

積分: 13816

睛靈勳章


11#
發表於 12-11-29 10:29 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

返工時間前10分鐘打番去。無人聽未打手提。




子爵府

積分: 13118

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 12-11-29 10:29 |只看該作者
我公司唔興用手提架喎,放左工就唔會掂公司既事(除左非非非常緊急)

咁正常我瞓醒覺得病到番唔到工,咁即係等到有人番OFFICE 先打番公司請假啦。

0-15MINS 以內OK 喎。


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 12-11-29 10:30 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

其實我地公司有個group chat, manger之前提過早通知可以調動人手,但佢唔聽!做嘢平時已經好有問題,全世界包括老闆都知佢扮病唔返工,但有假紙又吹唔漲,量就照出,一個月放多兩日「病假」!




子爵府

積分: 11009


14#
發表於 12-11-29 10:30 |只看該作者
太早都無人聽喎...我通常9:00左右call 公司


水晶宮

積分: 68478


15#
發表於 12-11-29 10:32 |只看該作者
小睡寶 發表於 12-11-29 10:30
太早都無人聽喎...我通常9:00左右call 公司

me 2
too early
d 同事會 罵 ga

9 am 即打, sometime a bit late ( 10 mins ) 以內


侯爵府

積分: 21871

HiPP勳章(2) 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 12-11-29 10:34 |只看該作者

引用:以前份工office+24小時有人,要at+least+2+

原帖由 我愛Corina 於 12-11-29 發表
以前份工office 24小時有人,要at least 2 hours打去report sick,及一定要用公司醫生嘅假紙,仲要由診所fa ...
我覺得好主意,唔洗d人扮病!琴日個賤格同事「病假」唔返,唔夠人手,忙到我4點先食lunch,仲係食半個鐘,另一個同事6點先lunch, 食完剛剛收工!




珍珠宮

積分: 33863

好媽媽勳章


17#
發表於 12-11-29 10:34 |只看該作者
spen@sa 發表於 12-11-29 10:21
我會whatsapp
我公司講明唔可以whatapp, 話未必一定收到/睇到.


男爵府

積分: 8770

2018復活節勳章


18#
發表於 12-11-29 10:35 |只看該作者
幾點開工就幾點打
不過試過起身(約7:30)唔舒服食咗粒藥,等(9:00)打返去,點知等等吓瞓著咗。。。結果10:XX “窄”醒先記得再打返去,好彩無人話我


琥珀宮

積分: 169631


19#
發表於 12-11-29 10:37 |只看該作者

引用:係晌返工前幾耐通知公司manager+ga?我返10

原帖由 prettyoni 於 12-11-29 發表
係晌返工前幾耐通知公司manager ga?我返10點,我有個同事就次次差唔多夠鐘先通知,今日仲誇張, ...
十分鐘內打番黎,唔覺得你同事有問題!




大宅

積分: 1622


20#
發表於 12-11-29 10:45 |只看該作者

回覆:如果你地拿病假的話

睇下咩職業啦!如果好似我咁做售貨員,舖頭通常得兩三個人,有人冇返就會得返一個你。如果早啲打黎請假,咁就可以立刻叫其他舖嘅同事轉地點,唔洗佢返左舖頭再轉舖。同埋我個人唔接受whatsapp請假,好似好冇禮貌囉


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo