興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   3


大宅

積分: 3724


1#
發表於 12-11-25 18:27 |只看該作者
無端端桌面出現咗多一條toolbar, 只識點移位(可以放喺左、右、上、下),但想整走佢,有無高人指點一下,thanks!




子爵府

積分: 10053


2#
發表於 12-11-25 18:56 |只看該作者

引用:無端端桌面出現咗多一條toolbar,+只識點移

原帖由 tungkiu 於 12-11-25 發表
無端端桌面出現咗多一條toolbar, 只識點移位(可以放喺左、右、上、下),但想整走佢,有無高人指點一下,t ...
按實個back制


大宅

積分: 1289


3#
發表於 12-11-25 19:55 |只看該作者
我都係咁呀,條toolbar, 只識點移位


大宅

積分: 1289


4#
發表於 12-11-25 19:57 |只看該作者
我都係咁,多一條toolbar, 只識點移位。

我都識整走佢


大宅

積分: 1289


5#
發表於 12-11-25 19:59 |只看該作者
少爺威威 發表於 12-11-25 18:56
按實個back制
唔明,請問係邊呀?


大宅

積分: 1289


6#
發表於 12-11-25 20:08 |只看該作者
我重新啟動已經ok喇


公爵府

積分: 29294

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-11-26 09:54 |只看該作者

回覆:galaxy note 2 lte 問題,請指教!

長按機身右下個返回鍵,整出整走都係同一方法


侯爵府

積分: 21492

畀面勳章


8#
發表於 12-11-26 18:31 |只看該作者
tungkiu 發表於 12-11-25 18:27
無端端桌面出現咗多一條toolbar, 只識點移位(可以放喺左、右、上、下),但想整走佢,有無高人指點一下,t ...

呢個係 multi-window,
可以學下用

--> http://www.youtube.com/watch?v=ps6GVxtgVM0


大宅

積分: 3070


9#
發表於 12-11-27 13:38 |只看該作者

回覆:A346 的帖子

明白




大宅

積分: 3724


10#
發表於 12-11-29 17:07 |只看該作者

回覆:galaxy note 2 lte 問題,請指教!

Thanks




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo