自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 12163


1#
發表於 13-1-24 14:35 |只看該作者
我不嬲嘴唇都好乾,今年更加嚴重,明明而家好潮濕,但我用咗凡士林,一、兩個鐘後,個嘴會覺得好乾,仲有少少刺痛,再唔理佢,就會出死皮....
有咩方法可以攪攪佢?
獻醜不如藏拙


男爵府

積分: 8831


2#
發表於 13-1-24 14:39 |只看該作者
tcftcf 發表於 13-1-24 14:35
我不嬲嘴唇都好乾,今年更加嚴重,明明而家好潮濕,但我用咗凡士林,一、兩個鐘後,個嘴會覺得好乾,仲有少 ...
我個唇都係超乾, 無論春夏秋冬都要搽潤唇膏。搽少少有色唇彩都唔得, 即甩皮。我都無哂辦法。
我只有一個治標唔治本既方法,就係 放到周圍都係潤唇膏, 書枱, 手袋, 廁所, 床頭, 見到就搽, 咁先至唔甩皮。所以潤唇膏減價, 我一次過買10支, 可以周圍放。


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


3#
發表於 13-1-24 14:39 |只看該作者

回覆:嘴唇超乾,有咩解決方法?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


4#
發表於 13-1-24 14:42 |只看該作者

引用:我用暖熱水浸,皮甩之後查凡士林,再用保鮮

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8831


5#
發表於 13-1-24 14:43 |只看該作者
仲有, 其實搽蜜糖真係好有效, 臨訓前薄薄搽一層。第二朝感覺超良好。
不過我係超為食, 成日忍唔住, lam左。所以呢個方法對為食人士係無用。


子爵府

積分: 12163


6#
發表於 13-1-24 14:44 |只看該作者
muimui313 發表於 13-1-24 14:39
我個唇都係超乾, 無論春夏秋冬都要搽潤唇膏。搽少少有色唇彩都唔得, 即甩皮。我都無哂辦法。
我只有一個 ...
我都係一年四季都要搽潤唇膏嗰D人,今年冬天仲嚴重咗,你有冇用凡士林(唔係凡士林出嘅唇膏)?比其他唇膏潤D...
獻醜不如藏拙


子爵府

積分: 12163


7#
發表於 13-1-24 14:46 |只看該作者
coyi_lam 發表於 13-1-24 14:42
我平時用呢支
Thz, 喺邊度買?
獻醜不如藏拙


子爵府

積分: 12163


8#
發表於 13-1-24 14:48 |只看該作者
muimui313 發表於 13-1-24 14:43
仲有, 其實搽蜜糖真係好有效, 臨訓前薄薄搽一層。第二朝感覺超良好。
不過我係超為食, 成日忍唔住, lam ...
啱啱開POST前搽咗D蜜糖上嘴,有少少"拿"﹐之後忍唔住LAM咗用水洗返個嘴,搽凡士林算~~
獻醜不如藏拙


珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


9#
發表於 13-1-24 14:50 |只看該作者

回覆:嘴唇超乾,有咩解決方法?

血燥



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


禁止訪問

積分: 8776

畀面勳章


10#
發表於 13-1-24 14:51 |只看該作者

引用:Quote:coyi_lam+發表於+13-1-24+14:42+我平

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1640


11#
發表於 13-1-24 14:52 |只看該作者
以前d人茶雞油
我試過食完燒鴨後,真係個嘴係好潤


子爵府

積分: 12163


12#
發表於 13-1-24 14:54 |只看該作者
alphabetagamma 發表於 13-1-24 14:50
血燥
可唔可以詳細講下?
獻醜不如藏拙


男爵府

積分: 8831


13#
發表於 13-1-24 14:56 |只看該作者
tcftcf 發表於 13-1-24 14:44
我都係一年四季都要搽潤唇膏嗰D人,今年冬天仲嚴重咗,你有冇用凡士林(唔係凡士林出嘅唇膏)?比其他唇膏潤D ...
我無特別用開邊隻,因為我一買10支, 我又孤寒, 所以, 我見邊隻減價就用邊隻。
好多年前都用凡士林, 但後來俾人笑, 話係潤滑劑。另外, 我C6跑馬拉松既, 佢會用凡士林黎搽腳, 之後先著袜, 咁唔會出水泡, 佢成日拎左黎用, 我怕佢用黎搽完腳皮, 之後我錯手用黎搽咀, 咁就大鑊。所以後來無用。
見你咁講, 我可能會用返, 不過今次要收收埋埋用。

有次我買Burts Bee, 諗住係“蜜” 都試下, 因為試過用真蜜糖, 真係好掂。不過burts bee有薄荷既感覺, 我唔太鍾意個咀涼浸浸, 佢又唔係太潤, 所以無再用。




翡翠宮

積分: 92886

2018復活節勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 13-1-24 14:57 |只看該作者

回覆:嘴唇超乾,有咩解決方法?

有無飲多點水呀?


子爵府

積分: 12163


15#
發表於 13-1-24 14:59 |只看該作者
baby_zi 發表於 13-1-24 14:52
以前d人茶雞油
我試過食完燒鴨後,真係個嘴係好潤
D油點得嚟?
哈哈,我諗起出街食燒味飯,之後唔抺咀...
獻醜不如藏拙


大宅

積分: 1049


16#
發表於 13-1-24 14:59 |只看該作者

回覆:嘴唇超乾,有咩解決方法?

我用一隻叫 "花雷霜"的。英文名:rosebud salve




子爵府

積分: 12163


17#
發表於 13-1-24 15:01 |只看該作者
coyi_lam 發表於 13-1-24 14:51
我響西武買俾一堆大牌子圍住響中間,我記得一支百幾蚊左右
對我嚟講有D貴,我用廿幾三十蚊支嗰D
獻醜不如藏拙


珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章


18#
發表於 13-1-24 15:01 |只看該作者
本帖最後由 ewater 於 13-1-24 15:08 編輯

你身體唔夠水,要飲多D水啊
用toner+加棉花俘唇,軟化左D死皮再搽野都好D駕


子爵府

積分: 12163


19#
發表於 13-1-24 15:05 |只看該作者
muimui313 發表於 13-1-24 14:56
我無特別用開邊隻,因為我一買10支, 我又孤寒, 所以, 我見邊隻減價就用邊隻。
好多年前都用凡士林, 但 ...
我覺得用凡士林頂得耐D,用潤唇膏可能一個鐘又要再補充下。我都係用D廿零三十蚊嘅.........去藥房買盒細嘅有排用~~~
BURTS BEE我聞過陣味好怪....所以無幫襯過...
獻醜不如藏拙


子爵府

積分: 12163


20#
發表於 13-1-24 15:05 |只看該作者
jasmine0527 發表於 13-1-24 14:57
有無飲多點水呀?
講開又好似真係飲少咗水
獻醜不如藏拙

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo