婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   2


男爵府

積分: 5874


1#
發表於 13-1-10 14:57 |只看該作者
因為我99成日唔顧衛生, 又唔洗手, 買完餸又唔洗下手就抱BB, 食完飯唔抺咀又鍚BB, 搞到BB成日面敏感, 又話唔關佢事 !
我地成日教工人唔好成日抱BB, 唔好俾BB抱慣左, 成日扭人抱, 我地夜晚湊返好辛苦, 又一早黎我屋企, 一日抱到黑, 根本冇甩過手 !
真係好憎佢呀 !

點評

xenielam  我99都係咁,講一套做一套,真係好唔鐘!仲要超小氣!  發表於 13-1-10 17:28


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 13-1-10 15:02 |只看該作者
所以唔會俾佢湊,好彩個時我既決定係正確


禁止訪問

積分: 3348


3#
發表於 13-1-10 15:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5874


4#
發表於 13-1-10 15:45 |只看該作者
回覆 chunchunk 的帖子

我都唔算係俾99湊, 我請左工人姐姐, 但99日日一早就黎我屋企, 抱住攬住BB, 跟本唔俾BB自己係床仔瞓, 而家縱慣哂 ! 呀B唔抱唔得 !
個人又唔衛生, (入屋, 食野, 卒完腳, "了"完鼻屎, 去完廁所又唔洗手), 我就黎癲架啦 !
每日我放完工仲要買餸返去煮飯(佢成日係我屋企, 都唔幫我買下餸煮下飯, , 到我煮埋你食, 又話叫我下次點整點整<注意 : 唔係自大, 我煮飯雖然唔係好好好好食, 但C6/朋友次次食親都讚架, 所以我唔覺得自己煮飯有問題囉> 到話我/C6會晏D返叫佢買埋餸煮埋飯等我地返黎有得食, 又即晚要俾返錢佢, 咁我覺得一餐半餐啫, 又唔係食咩貴價野, 你晚晚都係我屋企食飯都冇計, 雖然係C6呀媽冇得計, 但個個月俾足家用99), 我日日一入屋跟本未停過, 自己都冇機會抱下自己個仔 ! 想抱個陣又係佢手上 !
佢抱左成日, 到我自己抱一陣佢又話我呢樣個樣, 又話BB要瞓, 叫我放返落床仔 ! 我又唔話得佢 ! 同C6講又叫我算啦 ! 我都唔想同C6講影響我同C6關係, 其實已經影響左小小 ! 但長此落去都唔知可以點 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


男爵府

積分: 6858


5#
發表於 13-1-10 16:06 |只看該作者

引用:因為我99成日唔顧衛生,+又唔洗手,+買完餸又

原帖由 ka091011 於 13-01-10 發表
因為我99成日唔顧衛生, 又唔洗手, 買完餸又唔洗下手就抱BB, 食完飯唔抺咀又鍚BB, 搞到BB成日面敏感, 又話唔 ...
我99都係咁!所以唔會俾佢湊!c6落埋order 唔洗手唔準掂BB




男爵府

積分: 9529

BK Milk勳章 畀面勳章


6#
發表於 13-1-10 16:15 |只看該作者

回覆:有冇人唔鍾意俾99湊BB !

Here:
真係好煩
最大件事係唔衛生同粗魯 講野重要勁大聲
有時訓左都話要抱
又係度等餵奶 成日叫人做野 重話可以幫手抱住先
重要訓覺偷入黎




男爵府

積分: 5874


7#
發表於 13-1-10 16:17 |只看該作者
回覆 dorothy227 的帖子

order 係有落, 但都係唔做有咩辦法 ! 次次講完扮聽唔到 !!
最大問題係, 我同C6都要返工, 佢就日日等我地返左工就過黎 ! 我睇CAM成日見到佢冇做 !! 唔通日日一見到就打俾佢話佢咩, 同佢講我日日望住佢見到佢冇做咩 ? 佢係我99黎, 邊話得架 ! 我更加唔想C6夾係我地中間 ! (因為我C6好鬼孝順架, 但唔係"餘"孝) !


男爵府

積分: 5874


8#
發表於 13-1-10 16:26 |只看該作者
回覆 Drea 的帖子

係呀 ! 講野勁大聲, 老人家聽野唔好, 都唔知自己講野有幾大聲, BB瞓左又俾佢嘈醒 !
仲有個電話鈴聲教都最大最大, 又放係廳中間(BB床又係隔離), 屋企又靜, 一響BB成個彈起, 我都試過冇啦啦俾佢電話嚇親 !!
電話響又唔即刻去聽, 仲慢慢行去再慢慢睇下邊個打黎先聽(老人家眼又朦耳又龍) ! 人地對方收線佢都未睇到邊個打黎 !!!!!!!!!!!!!!
呀B耳膜都穿 !


禁止訪問

積分: 3348


9#
發表於 13-1-10 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5874


10#
發表於 13-1-10 17:21 |只看該作者
回覆 chunchunk 的帖子

我c6都有講話(有小小發悔氣), 咁叫呀媽唔好過黎囉 !
我話我唔係要攪到咁, 我唔係唔俾人地黎探BB, 只係要求大家注意衛生, (入屋洗手先掂BB) 呢D係衛生基本要求啫 ! 我唔覺得自己過份囉 ! 而且佢係我個仔 ! 我有責任令我BB唔應該受到不必要既傷害囉 ! BB而家先2個幾月, 身體仲係好弱架咋 ! 面仔已經俾你地班人鍚到成日紅卜卜, 周不時皮膚敏感, 好返小小又黎過 !!!!! 我唔想成日同BB搽埋咁多潤膚膏, 對BB皮膚都唔好啦 ! BB得個2個幾月, 塊面仔仲"鞋"過我, 最肉赤係邊個, 係我呀 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


禁止訪問

積分: 3348


11#
發表於 13-1-10 17:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5874


12#
發表於 13-1-10 17:34 |只看該作者
回覆 chunchunk 的帖子

唔係呀 ! 我bb一路面仔好滑架 !


大宅

積分: 2420

BK Milk勳章


13#
發表於 13-1-10 18:18 |只看該作者
我極度怕左佢!你以上講ge我奶奶都做足晒!仲摸完地布都唔洗手掂呀b奶咀!果塊地布仲係d狗成日訓tin ar!真係怕左佢!


大宅

積分: 2661


14#
發表於 13-1-10 18:39 |只看該作者

引用:因為我99成日唔顧衛生,+又唔洗手,+買完餸又

原帖由 ka091011 於 13-01-10 發表
因為我99成日唔顧衛生, 又唔洗手, 買完餸又唔洗下手就抱BB, 食完飯唔抺咀又鍚BB, 搞到BB成日面敏感, 又話唔 ...
我99咪又係咁,佢日日都有掃地拖地,聽落好似好乾淨,但其實個人都好"拿渣",因為老爺成日都著住對出街鞋係屋企行出行入,就算拖完地都污糟哂啦,成日d野跌左落地照俾番阿b用照俾阿b食,嬲到我震呀!!!!




大宅

積分: 3867


15#
發表於 13-1-10 19:20 |只看該作者

回覆:有冇人唔鍾意俾99湊BB !

我寧願辛苦都要比ee揍


大宅

積分: 1171


16#
發表於 13-1-10 20:18 |只看該作者
我奶奶都算好好,但我都唔想佢湊BB~ 唔想因為湊BB有任何衝突~


珊瑚宮

積分: 119318

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 大廚勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 春季勳章 炎夏勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 笑得好勳章


17#
發表於 13-1-10 20:36 |只看該作者
我奶奶唔係冇衛生常識,只係阿b響佢手度佢真係夠膽死咩都俾阿b食,bb2個幾月同佢去飲茶,佢可以用筷子點鼓油俾bb食......鼓油呀!!!!!鹽份高到不得了ge野黎架!!!! 你到底知唔知你個孫幾大呀!!!?我真係嬲到嘔血


大宅

積分: 1779

畀面勳章


18#
發表於 13-1-10 22:07 |只看該作者
我都無俾奶奶湊,咁人個人,屋企環境吾好,工吾做,飯吾煮,衫吾洗,日日打麻雀,同偏心


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


19#
發表於 13-1-10 22:23 |只看該作者
我第時都唔會想99掂我個B囉,因為見過99揍姑仔個女,粗魯得很!


別墅

積分: 531


20#
發表於 13-1-10 23:04 |只看該作者

回覆:有冇人唔鍾意俾99湊BB !

開頭一個月分上下半part 湊。佢講到自己好衛生,但成日吐痰落紙巾,然後唔洗手。同佢講醫生話要乾淨d,佢就彈埋黎話我話佢唔乾淨。我同佢係醫生講,我亦都最後一次講。佢成日攞野係張床度食。成床都係碎片。99 為咗個女爆咗我好多次。我頂佢唔順。阿女滿月果日夜晚,佢問我老公佢湊上半part定下半part,我老公同佢講我地自己湊返。


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo