家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13665


1#
發表於 12-11-17 17:53 |只看該作者
想問下你地啲水電煤管理差餉單通常保存幾多年先丟吖?

加埋啲銀行文件真係越積越多啊, 又要防住姐姐偷文件真係霸住好多位吖!


象牙宮

積分: 239722


2#
發表於 12-11-17 18:50 |只看該作者
PonyMom 發表於 12-11-17 17:53
想問下你地啲水電煤管理差餉單通常保存幾多年先丟吖?

加埋啲銀行文件真係越積越多啊, 又要防住姐姐偷文件 ...

文件 整理 最簡單是 做 filing, 收找也方便.

水, 電, 煤, 菅理費, 差餉單
全放在 一个 3" box file 各一欄, 跟月分排.
filing 左佢.. 一个box file 裝 3-5年
想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


禁止訪問

積分: 54592


3#
發表於 12-11-17 19:32 |只看該作者

回覆:想問下你地啲水電煤管理差餉單通常保存幾多年先丟吖?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5692

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-11-18 00:34 |只看該作者

回覆:想問下你地啲水電煤管理差餉單通常保存幾多年先丟吖?

Keep6個月例啦





侯爵府

積分: 21527


5#
發表於 12-12-2 02:46 |只看該作者
我新一期單黎左, 舊果一期就掉架喇


子爵府

積分: 14622

環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-12-2 04:00 |只看該作者
電子賬單
你今日backup左未?


珍珠宮

積分: 39145

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 12-12-2 16:36 |只看該作者
6 個月
~慢慢學懂~               
不要太在意別人的說話,我並不輕易受到影響的,
人人都有著自己的想法,有著不同的意見同道理,
但惡言往往都是出於妒忌.


子爵府

積分: 10230


8#
發表於 12-12-3 00:39 |只看該作者
回覆 PonyMom 的帖子

2 months


子爵府

積分: 11180


9#
發表於 12-12-3 09:01 |只看該作者
唔需要保存, 有須要時就上網download


大宅

積分: 2323


10#
發表於 12-12-3 17:15 |只看該作者
水電煤d單, 我會keep 4~5個月到

銀行d就一年清下囉

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo