家事百科

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


1#
發表於 12-12-3 12:37 |只看該作者
啱啱搬入將軍澳, 都聽人講好濕, 無諗過冬天D牆都會發霉

呢幾日天氣凍左, 起身個窗都有霞氣, D水仲滴晒落窗台, 天花板同有窗簾遮住0既牆邊仲已經有霉

可以點做呢?


複式洋房

積分: 143


2#
發表於 12-12-3 12:41 |只看該作者
開抽濕機狂抽, 盡量令間屋乾爽 !


大宅

積分: 2086


3#
發表於 12-12-3 17:46 |只看該作者
tomatong119 發表於 12-12-3 12:41
開抽濕機狂抽, 盡量令間屋乾爽 !
苛包更乾爽...


版主

積分: 34265

2018復活節勳章 版主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


4#
發表於 12-12-3 18:11 |只看該作者
用一比49 漂水半乾濕布抺走D霉, 有霞氣因為窗凍, 加上潮濕, 解決方法:

1. 開抽氣扇保持空氣流通,
2. 開抽濕機
3. 開暖爐


子爵府

積分: 11187

好媽媽勳章


5#
發表於 12-12-3 21:10 |只看該作者
我聽過用酒精抹? 各位有無聽過?


複式洋房

積分: 143


6#
發表於 12-12-4 00:17 |只看該作者
回覆 joejjoe 的帖子

我住荃灣如遇著現在這幾天潮濕天氣都會開抽濕機抽, 如不開, 客廳天花板會出現黑點, 而洗完衫後更加用抽濕機抽乾.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo