2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 217

畀面勳章


1#
發表於 12-12-3 04:03 |只看該作者
哈囉!我無胎盤前置,一心順產。點知38w穿水見紅胎水濁,而且宮頸一度都未開,為咗bb低些風險染肺炎,決定立刻改開刀,生之前是有點失望,但擔心多過失望。先生仲唔可以陪同,因為係緊急開刀。約手術室在2小時後,那期間不斷駁住部胎兒監察器,見住print左好長的report出黎,那時候我只係望住個鐘,好理性咁記住個肚幾耐痛一次,這是我第一胎。

生產過程好快,好順利,bb一出世便喊唔停,我聽到佢喊聲有講唔到嘢,眼淚係咁流,好開心,之後磅左有7磅11安,同生得几高,便輕鬆晒。係前兩日開刀,雖然今日傷口仲超痛,睇bb要坐輪椅,都唔會好介意,仲有超聲波唔一定準架,我早幾日仲話bb得2.8kg,結果是3.5kg.




男爵府

積分: 6081


2#
發表於 12-12-3 04:47 |只看該作者

回覆:分享緊急開刀經驗

恭喜呀!好好休養不要太操勞。



複式洋房

積分: 217

畀面勳章


3#
發表於 12-12-3 18:45 |只看該作者

回覆:RockMusicLover 的帖子

多謝呀




複式洋房

積分: 370


4#
發表於 12-12-3 18:50 |只看該作者
恭喜晒,好好抖下坐個靚月


大宅

積分: 1831


5#
發表於 12-12-3 19:30 |只看該作者

回覆:ddsharon 的帖子

加油加油!媽媽真偉大!讚!




大宅

積分: 3717

畀面勳章


6#
發表於 12-12-3 23:15 |只看該作者


男爵府

積分: 5196


7#
發表於 12-12-3 23:30 |只看該作者

回覆:分享緊急開刀經驗

恭喜呀
請問政府定私家?
磅數差好袁喎




男爵府

積分: 7607


8#
發表於 12-12-4 16:30 |只看該作者
弓喜ar, 我都怕我見到BB 會係甘喊, 我份人好眼淺


大宅

積分: 2642


9#
發表於 12-12-4 18:17 |只看該作者
恭喜晒!!

嘩.. 磅數差好遠下喎
係公院幫你做超聲波嗎? 邊間醫院?


大宅

積分: 1224


10#
發表於 12-12-5 04:44 |只看該作者

回覆:ddsharon 的帖子

Congrats!
努力湊b




伯爵府

積分: 18922


11#
發表於 12-12-5 06:09 |只看該作者

回覆:分享緊急開刀經驗






大宅

積分: 1857


12#
發表於 12-12-5 11:09 |只看該作者
叻呀. 恭喜哂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo