2012年媽媽會

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1474


1#
發表於 12-11-19 23:07 |只看該作者
近排開始收到很多媽媽好消息已生左,好開心,平安重要!不過自己第一胎好驚,驚痛,又中左b鍊,好驚姑娘忘記打擴生素針,緊張中。又唔知佢幾時同咩情況下出來呢手〜




大宅

積分: 1474


2#
發表於 12-11-19 23:08 |只看該作者

回覆:ngdorpig 的帖子

哈哈〜真係既開心又緊手




大宅

積分: 1940


3#
發表於 12-11-19 23:57 |只看該作者

引用:近排開始收到很多媽媽好消息已生左,好開心

原帖由 ngdorpig 於 12-11-19 發表
近排開始收到很多媽媽好消息已生左,好開心,平安重要!不過自己第一胎好驚,驚痛,又中左b鍊,好驚姑娘忘 ...
Me too你幾多w呀?我36w3d, 心情好緊張又好驚。




大宅

積分: 1474


4#
發表於 12-11-20 10:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ngdorpig+於+12-11-19+發表近

原帖由 吳家有喜 於 12-11-19 發表
Me too你幾多w呀?我36w3d, 心情好緊張又好驚。
37w5d 就係超怕痛,成日唸唔知到時點呢?生完係咪一條好漢,天地不怕,佢早定夜出黎?好surprise ar





大宅

積分: 1940


5#
發表於 12-11-20 13:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吳家有喜+於+12-11-19+發表Me

原帖由 ngdorpig 於 12-11-20 發表
37w5d 就係超怕痛,成日唸唔知到時點呢?生完係咪一條好漢,天地不怕,佢早定夜出黎?好surprise a ...
我仲要返埋呢個星期先至放產假,而家同阿b講數就算早都等到37w先呀




大宅

積分: 1474


6#
發表於 12-11-20 13:41 |只看該作者

回覆:吳家有喜 的帖子

我已經休息中期待緊啦
你要小心點呀〜




子爵府

積分: 11392


7#
發表於 12-11-21 13:05 |只看該作者

回覆:開心得黎又驚

我都好驚,尼種心情好忐忑!




大宅

積分: 1474


8#
發表於 12-11-21 14:05 |只看該作者

引用:我都好驚,尼種心情好忐忑! +

原帖由 ccyv 於 12-11-21 發表
我都好驚,尼種心情好忐忑!
做媽媽真唔簡單




大宅

積分: 2444


9#
發表於 12-11-21 15:52 |只看該作者

回覆:開心得黎又驚

我都中左b鏈,仲有11日edd, 好緊張




大宅

積分: 1474


10#
發表於 12-11-21 19:33 |只看該作者

引用:我都中左b鏈,仲有11日edd,+好緊張 +

原帖由 petitega 於 12-11-21 發表
我都中左b鏈,仲有11日edd, 好緊張
你係邊喥生?




別墅

積分: 871


11#
發表於 12-11-21 19:37 |只看該作者

回覆:開心得黎又驚

大家很有共嗚!我也一樣呢!因仍返工,忙到極未有太多時間想(或許是好事!)我也希望BB堅持到38周才出來!現36周3days


大宅

積分: 1474


12#
發表於 12-11-28 11:03 |只看該作者

回覆:ngdorpig 的帖子

越來越多媽媽生左啦,不過大部份開刀。好緊張呀我順產唔知痛到點呢




複式洋房

積分: 187


13#
發表於 12-11-28 17:56 |只看該作者
回覆 ngdorpig 的帖子

我同你既情況一樣呀~~ 想順產, 又中b鏈~~!!

今朝仲見埋紅, 好擔心穿水入院趕吾切打抗生素~~


大宅

積分: 1441


14#
發表於 12-11-28 18:39 |只看該作者

回覆:吳家有喜 的帖子

我都係36週4days 心情亦係又緊張又驚




大宅

積分: 1474


15#
發表於 12-11-28 18:43 |只看該作者

引用:回覆+ngdorpig+的帖子 我同你既情況一樣呀

原帖由 rainlpw 於 12-11-28 發表
回覆 ngdorpig 的帖子

我同你既情況一樣呀~~ 想順產, 又中b鏈~~!!
你見紅啦?準備生啦喎




大宅

積分: 1474


16#
發表於 12-12-4 21:46 |只看該作者

回覆:ngdorpig 的帖子

仲未生




男爵府

積分: 6682


17#
發表於 12-12-4 21:57 |只看該作者

回覆:開心得黎又驚

我今日都36週3,都吳知啊囡幾時捨得出來,但我有吳少朋友話我陀得高,可能我前排一直用托腹帶,所以話有排未生得,仲話陀女係會遲生,我吳想過期催生啊


大宅

積分: 1474


18#
發表於 12-12-4 22:17 |只看該作者

引用:我今日都36週3,都吳知啊囡幾時捨得出來,

原帖由 cindypoon2000 於 12-12-04 發表
我今日都36週3,都吳知啊囡幾時捨得出來,但我有吳少朋友話我陀得高,可能我前排一直用托腹帶,所以話有排 ...
Mine 39w la




大宅

積分: 1831


19#
發表於 12-12-4 22:49 |只看該作者

回覆:ngdorpig 的帖子

我37w3,已放假3日,完全冇跡象,由緊張到叫自己唔好再諗啦,等,等,等。聽日開始做下其他野先,讓自己充實d。不過,眼見其他媽媽生左,個心又想快d,hehe,但又怕痛,哈哈哈。




別墅

積分: 717


20#
發表於 12-12-4 22:57 |只看該作者
我EDD係聽日, 不過仲未有動靜, 好想佢快啲出黎, 返工前可以陪佢多啲~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo