2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1704


1#
發表於 12-12-14 11:52 |只看該作者
各位順產的媽媽,助產士即場教你點推架?點樣吸氣fu 氣?想要 d心理準備。同埋大家推左幾耐,阿 B幾大?


大宅

積分: 1704


2#
發表於 12-12-14 11:56 |只看該作者

回覆:請問順產的媽媽點推架?

仲有想知有沒有媽媽順產時不用剪會陰?


伯爵府

積分: 18922


3#
發表於 12-12-14 12:57 |只看該作者

引用:各位順產的媽媽,助產士即場教你點推架?點

原帖由 amberpan7 於 12-12-14 發表
各位順產的媽媽,助產士即場教你點推架?點樣吸氣fu 氣?想要 d心理準備。同埋大家推左幾耐,阿 B幾大?

...
我兩胎都推左3下就生左!到時助產士會教你點用氣,不過我個人經驗覺得唔好係又push唔係又push,當陣痛來時push會順暢好多!希望幫到你




子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


4#
發表於 12-12-14 13:22 |只看該作者

回覆:請問順產的媽媽點推架?

我係等開夠10cm時,阿囡好幾次係我陣痛時心跳下降,醫生話有機會要緊急開刀!好在最後係醫生用吸盤幫忙下順產。

一開始姑娘係側身教我試push 先!丫開腳抱住大腿,姑娘叫push就深呼吸忍住道氣10秒,同時將大腿拉向自己,然後果10秒要出力痾(push)!跟住就回復返正常呼吸,等下一次陣痛再黎過!側身push左2次,之後又轉返平訓加醫生用吸盤,我再左3次就生了!
其實我做左無痛,真係feel唔到,係聽姑同醫生講,佢地叫push就用盡全力。唯一我記得有經驗朋友教過,push時下巴盡量dup低貼住鎖骨,咁會好力去push d!





大宅

積分: 1087

認識瑞士牛牛第二回


5#
發表於 12-12-14 13:32 |只看該作者

引用:我係等開夠10cm時,阿囡好幾次係我陣痛時心

原帖由 mrs.cool 於 12-12-14 發表
我係等開夠10cm時,阿囡好幾次係我陣痛時心跳下降,醫生話有機會要緊急開刀!好在最後係醫生用吸盤幫忙下順 ...
如果揀無痛係未真係無咁痛架?咁未feel 唔到bb出黎囉?啲藥會唔會好似笑氣咁令媽媽記性變得差左架?


子爵府

積分: 10885

想生BB熱投 畀面勳章


6#
發表於 12-12-14 14:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mrs.cool+於+12-12-14+發表我

原帖由 dinling 於 12-12-14 發表
如果揀無痛係未真係無咁痛架?咁未feel 唔到bb出黎囉?啲藥會唔會好似笑氣咁令媽媽記性變得差左架?

...
打完一開始效力未完全發揮,我仲局部feel到陣痛,都仲要用呼吸法去減痛。到藥力有效時,真係無痛既感覺,插尿喉同聯針我更加一d感覺都無,淨係push 完醫生話頭仔出左黎,我有feel到2腿間有野囉!
我一有左開始就大懵左,但唔覺得記性因無痛再差左喎。




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo