想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2808

育兒性格勳章 BK猜猜猜慶中秋


1#
發表於 12-12-11 09:50 |只看該作者
本帖最後由 ilovebaby11 於 12-12-11 09:50 編輯

今個月做iui, 等bingo 期間.放丁後第9 天,
昨天晚上發現有小小粉粉地紅的野排出,
今天早上塞完藥後又係小小粉粉地紅的野排出,
量唔多, 只是一二滴, 同埋有小小m 痛feel
我想問係就快m come, 還是著床血?


大宅

積分: 4221


2#
發表於 12-12-11 11:21 |只看該作者
有機會係著床血, 不過我都試過day 10 有一滴深紅的血, 最後都係食白果....


男爵府

積分: 5293


3#
發表於 12-12-11 12:28 |只看該作者
Me2 排卵後9日有著床血 最終都失敗了


大宅

積分: 2808

育兒性格勳章 BK猜猜猜慶中秋


4#
發表於 12-12-11 13:38 |只看該作者
Tonychopper 發表於 12-12-11 12:28
Me2 排卵後9日有著床血 最終都失敗了

嗚.........................
聽到你地講....
有小小灰.......


別墅

積分: 546


5#
發表於 12-12-11 21:43 |只看該作者

引用:Quote:Tonychopper+發表於+12-12-11+12:28+

原帖由 ilovebaby11 於 12-12-11 發表
嗚.........................
聽到你地講....
有小小灰.......
著床血係呢d日子出現㗎,
唔好諗太多,反正過兩日就揭盅!relax 啦!祝你bingo~




大宅

積分: 2808

育兒性格勳章 BK猜猜猜慶中秋


6#
發表於 12-12-12 10:23 |只看該作者
TVBaby4ever 發表於 12-12-11 21:43
著床血係呢d日子出現㗎,
唔好諗太多,反正過兩日就揭盅!relax 啦!祝你bingo~



...

多謝你的鼓勵


別墅

積分: 728


7#
發表於 12-12-12 12:08 |只看該作者
回覆 ilovebaby11 的帖子

平時30日一個cycle,今日day26,等bingo期間,今朝量體溫有36.86,但今朝去廁所發現分泌帶有少少紅,是否代表就快黎m?但黎m唔係應該低溫嗎?有點擔心,有冇jm知唔知?唔該


男爵府

積分: 5293


8#
發表於 12-12-12 12:21 |只看該作者
我通常見紅第一日先低溫 有啡或粉紅分泌仍然會keep 住高温


大宅

積分: 1897


9#
發表於 12-12-12 12:26 |只看該作者

回覆:著床血

唔好諗太好,中唔中過多一两日咪知,免得自己心掛掛。


別墅

積分: 728


10#
發表於 12-12-12 13:20 |只看該作者
Tonychopper 發表於 12-12-12 12:21
我通常見紅第一日先低溫 有啡或粉紅分泌仍然會keep 住高温
唉,咁即係我又失敗

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo