想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 13283


1#
發表於 12-12-12 09:05 |只看該作者
剛剛我睇有線娛樂台車淑x個節目,有個廚師話想生BB要食多D白鴿蛋,不過成$10一隻而且好似鵪春蛋咁細粒,因為白鴿半個月先生一粒蛋所以咁貴




男爵府

積分: 6718


2#
發表於 12-12-12 10:04 |只看該作者
回覆 櫻花餅 的帖子

系咪有根據架? SEARCH多D資料好播!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo