夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 904


1#
發表於 12-12-5 00:23 |只看該作者
老公唔係好理我同個女啊!點算啊,佢放工返到來都係掛住打機,打機,冇咩上進心 未結婚前都唔會甘對我既唔通真係結左婚变左。有時真係好想同佢分開下。


大宅

積分: 3397


2#
發表於 12-12-5 02:26 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

你向另一方面諗,佢係屋企打機,好過出左去佢唔知去左邊!




大宅

積分: 1547


3#
發表於 12-12-5 04:49 |只看該作者

引用:你向另一方面諗,佢係屋企打機,好過出左去

原帖由 Luluyen906 於 12-12-05 發表
你向另一方面諗,佢係屋企打機,好過出左去佢唔知去左邊!
都係小心d 好,我c6之前都係成日o係屋企玩online game,咪就識咗個台灣女人喇,個台灣女人飛埋黎香港送外賣添呀,你話死唔死吖。


大宅

積分: 3397


4#
發表於 12-12-5 06:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Luluyen906+於+12-12-05+發表

原帖由 桃花島 於 12-12-05 發表
都係小心d 好,我c6之前都係成日o係屋企玩online game,咪就識咗個台灣女人喇,個台灣女人飛埋黎香港送外賣 ...
自動送上門,咁姣!





侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


5#
發表於 12-12-5 10:18 |只看該作者

引用:你向另一方面諗,佢係屋企打機,好過出左去

原帖由 Luluyen906 於 12-12-05 發表
你向另一方面諗,佢係屋企打機,好過出左去佢唔知去左邊!
係囉,有得他吧,有囡囡陪,你可以同囡囡去街呀




公爵府

積分: 28457


6#
發表於 12-12-5 10:53 |只看該作者


wasting time....too bad la


大宅

積分: 1688


7#
發表於 12-12-5 10:55 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

老公返完一日工,俾返小小娛樂佢啦




男爵府

積分: 6402


8#
發表於 12-12-5 12:13 |只看該作者
Emilytang4 發表於 12-12-5 00:23
老公唔係好理我同個女啊!點算啊,佢放工返到來都係掛住打機,打機,冇咩上進心 未結婚前都唔會甘對我既唔通 ...
佢打機係一日打幾耐呀? 咁佢未結婚之前同而家分別有幾大呢?


子爵府

積分: 11818

牛年勳章


9#
發表於 12-12-5 12:44 |只看該作者
me too...
c6係屋企就只識打機, 同佢已冷戰左6日, 大家互當透明, 互不吵彩
都唔知點挨落去, 好辛苦...

點評

貓山公主  我都係..剛冷戰第二天了~又掛主打機...咩都唔做...除左上大床外...咩都懶!  發表於 12-12-5 13:22


子爵府

積分: 12169


10#
發表於 12-12-5 12:50 |只看該作者

回覆:Emilytang4 的帖子

你們可能都還很年輕就結婚生子,你首先要先問自己,他是否婚前都喜歡打機?打機是自己玩或和別人一起對戰?你是否全職媽咪?你c6回來總要吃飯沖涼睡覺吧?試試在吃飯時向他建議每晚定一個時間點聊天或陪囡囡,說故事或玩遊戲,他仍可以打機,但希望可以有互相聯動的時間。婚後的生活就是要互相包容和妥協!



mc <()>


別墅

積分: 904


11#
發表於 12-12-5 12:56 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

佢由7:00打到12啊


別墅

積分: 904


12#
發表於 12-12-5 12:59 |只看該作者

回覆:hksunshine 的帖子

1點啊


子爵府

積分: 10729


13#
發表於 12-12-5 13:03 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

其實我都好打機,我打機時我c6會玩下電腦聽下hi fi..我打機時都咩都唔理,中意打機既人先會明白打機既魔力,好難解釋既。不過就堅持一定要一齊上床。 或者你試下同佢一齊打機加入佢既世界,打到差唔多時間就拖佢入room一齊訓。


大宅

積分: 1978


14#
發表於 12-12-5 13:06 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

我C6以前都好中意打機!距休息时可以由下午2,3點打到凌晨12點!但係經過慢慢調教之後!宜家一個禮拜唔會超過5個钟,有時我叫距打距都話唔打!


禁止訪問

積分: 115


15#
發表於 12-12-5 13:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6964


16#
發表於 12-12-5 14:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Luluyen906+於+12-12-05+發表

原帖由 桃花島 於 12-12-05 發表
都係小心d 好,我c6之前都係成日o係屋企玩online game,咪就識咗個台灣女人喇,個台灣女人飛埋黎香港送外賣 ...
台灣online game的台妹都好主動我之前有個男朋友識左個。仲要親手整朱古力寄俾佢!明知當時有我的存在。仲要晚晚打長途黎好在最後當時男朋友無再理佢




伯爵府

積分: 19807


17#
發表於 12-12-5 14:06 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

針吉唔到肉唔知痛
外國有好多離婚案件都係因為打機問題

我前夫打機打到天昏地暗 (識佢個時無打)
連正常生活都擾亂晒
試過因為打機打到工又唔返請病假
家庭活動因為打機打通宵出席唔到
一個月講唔到十句野(話阻佢打機)
連男女性生活都影響埋 (由結婚到離婚夾埋都唔知有無十次)
結婚2年講又講過 嘈又嘈過
到我死晒心 先醒覺

離婚後我知道他無打機了
我都已有男友 他都有女友
無聯絡了




大宅

積分: 3397


18#
發表於 12-12-5 14:19 |只看該作者

回覆:掛住打機的老公。。

我老公都有打機,不過唔太迷,我叫佢5好打,佢又真係5打幫我湊囡。最多都係打兩三個鐘。




大宅

積分: 1396


19#
發表於 12-12-5 14:44 |只看該作者
男人都係好打機架喇, 我c6都係啦, 返到黎屋企就打機, 打完佢自己o個部拎埋我個電話去打機
真係要同佢傾架, 機可以打但唔可以沉迷


大宅

積分: 1547


20#
發表於 12-12-5 15:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+桃花島+於+12-12-05+發表都係

原帖由 minnie0324 於 12-12-05 發表
台灣online game的台妹都好主動我之前有個男朋友識左個。仲要親手整朱古力寄俾佢!明知當時有我的存 ...
咪就係囉,cheap到死~~佢仲夠膽skype裸聊呀,我有佢d相呀~~激死我


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo