2012年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 182


1#
發表於 12-12-9 01:27 |只看該作者
會唔會為BB入定奶粉存貨,我買美素佳兒1號都每次入定6罐,宜家發現2號斷貨1個月,因為BB表哥飲2號,我怕阿仔無奶粉又要撲,所以如果見到都可能買定先。你哋又會點做?


大宅

積分: 2321


2#
發表於 12-12-9 08:46 |只看該作者

引用:會唔會為BB入定奶粉存貨,我買美素佳兒1號

原帖由 percyleung 於 12-12-09 發表
會唔會為BB入定奶粉存貨,我買美素佳兒1號都每次入定6罐,宜家發現2號斷貨1個月,因為BB表哥飲2號,我怕阿 ...
我有1箱美素2號sample,有興趣請pm


大宅

積分: 2553


3#
發表於 12-12-12 13:55 |只看該作者
健康院話其實唔駛同bb轉奶粉嫁, 可以一直食1號奶粉.


子爵府

積分: 14483

2024年龍年勳章


4#
發表於 12-12-13 13:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+percyleung+於+12-12-09+發表

原帖由 yee_wa 於 12-12-09 發表
我有1箱美素2號sample,有興趣請pm
有呀!





大宅

積分: 2321


5#
發表於 12-12-13 14:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yee_wa+於+12-12-09+發表我有

原帖由 mukawong 於 12-12-13 發表
有呀!
Sold out


大宅

積分: 1318


6#
發表於 12-12-14 13:52 |只看該作者
年尾會入D,怕新年後加價

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo